JYSKs bedste Store Manager Trainee er i Aarhus

JYSKs bedste Store Manager Trainee er i Aarhus

Patrick Toftensberg fra JYSK-butikken på Silkeborgvej i Aarhus blev kåret som årets Store Manager Trainee ved koncernens årlige medarbejderfest, der blev holdt i Odense Congress Center lørdag den 12. november.

Over 1500 JYSK medarbejdere var lørdag den 12. november samlet til koncernens årlige julefest. Som en fast tradition bliver JYSKs bedste medarbejdere inden for forskellige kategorier kåret, og Patrick Toftensberg fra JYSK-butikken på Silkeborgvej i Aarhus løb med prisen som Årets Store Manager Trainee.

En pris der udpeger Patrick Toftensberg, som den mest lovende af de butikschefer, der er blevet uddannet i JYSK i 2016.

”Det er det største, jeg nogensinde har prøvet. Jeg er gået benhårdt efter titlen, lige siden jeg begyndte på Store Manager Trainee-uddannelsen. Så at modtage prisen på scenen foran mere end 1000 mennesker, der stod og heppede – inklusiv Lars Larsen - det var helt vildt,” siger Patrick Toftensberg, der har sin daglige gang i JYSK-butikken på Silkeborgvej, hvor han arbejder som Store Manager, efter han afsluttede sin uddannelse i sommer.

Og at netop JYSK-ejer Lars Larsen var til stede på scenen, da Patrick modtog prisen, betød noget helt særligt. JYSK-butikken på Silkeborgvej er nemlig den første af de 2.400 JYSK-butikker, som Lars Larsen har stået bag åbningen af, og den har derfor en særlig betydning i organisationen.

”Lige inden mit navn blev råbt op, sagde flere af kollegerne blandt publikum til mig; du har Lars Larsens kæreste eje. Så da jeg fik prisen, og Lars Larsen også stod og klappede, gav det et stort sus i maven,” fortæller Patrick Toftensberg, der begyndte som elev i JYSK for seks år siden og siden har arbejdet sig op i koncernen til nu at være Store Manager.

Tidlig julegave

For 24-årige Patrick Toftensberg var prisen som årets Store Manager Trainee lidt af en tidlig julegave.

”Prisen og den anerkendelse, der følger med, betyder alt for mig. Alt det hårde arbejde, jeg har lagt i uddannelsen og i butikken på Silkeborgvej, er det hele værd. Det giver mig endnu mere blod på tanden til at forsætte mit arbejde videre op i rækkerne i JYSK sammen med mine gode kolleger,” siger Patrick.

Til december venter dog en endnu større gave for Patrick, da han venter sit første barn, en lille datter, med sin kæreste Camilla.

Fakta om JYSK-festen

- En årlig medarbejderfest, hvor JYSKs cirka 1.800 medarbejdere i Danmark og deres ledsagere er inviteret til et brag af en fest

- Hvert år vælges et tema for festen. I år var temaet CLUB JYSK

- Festen blev holdt i Odense Congress Center, og alle deltagere blev tilbudt overnatning på et nærliggende hotel

- Årets konferencier var Adam Duvå Hall, og de musikalske indslag talte blandt andet Suspekt og LIGA.

- Som en fast tradition ved festen kåres JYSKs bedste medarbejdere inden for forskellige kategorier og bliver på aftenen hyldet af kollegerne. Blandt andet årets bedste butik, årets JYSK-elev, årets Store Manager Trainee, og årets District Manager.

JYSK GROUP har et skandinavisk udgangspunkt: Den første butik åbnede i Danmark i 1979, og i dag har JYSK GROUP over 2.400 butikker og 20.000 medarbejdere i 45 lande. I Tyskland og Østrig er navnet Dänisches Bettenlager – i resten af verden JYSK. JYSK GROUP ønsker at være et godt tilbud for alle og har en ambition om at blive udbredt i hele verden. Bag JYSK GROUP står stifter og ejer Lars Larsen, der blandt andet også ejer møbelkæderne Bolia.com, IDEmøbler og ILVA. Den samlede omsætning i LARS LARSEN GROUP er på 25 milliarder kroner.

Åse Andersson

Pressekontakt Communications Director +45 30 101 101

Anders Græsbøll Buch

Pressekontakt Communications Consultant +45 23 20 55 67
Martin Sodemann

Pressekontakt Communications Consultant +45 26778155

Med over 3.400 butikker og webshops i 48 lande har JYSK altid et godt tilbud og kompetent service i nærheden, uanset hvordan kunderne ønsker at handle.