40-årsjubilar Jéan Lili Brøns og butikschef Jesper Kjældgaard.

Pressemeddelelse -

Medarbejder efter 40 år i JYSK: ”Vores nye koncept er en stor kontrast til dengang i 1979”

Efter en omfattende modernisering, der indebærer et helt nyt koncept, er JYSK-butikken på Loftbrovej 17 i Nørresundby klar til igen at byde kunderne velkommen fra fredag den 11. oktober kl 9.

Når butikken i Nørresundby genåbner, bliver det med masser af gode åbningstilbud, inspiration til hjemmet og et gensyn med en velkendt JYSK-medarbejder.

Jéan Lili Brøns, der i maj blev den første 40-årsjubilar i JYSK, er nemlig stadig med, når butikken i Nørresundby træder ind i en ny æra – og det glæder hun sig til.

”Da vi åbnede den første butik i 1979, var der ikke gjort meget ud af indretningen. Dengang var alt stablet på paller oven på hinanden – det var der ikke så meget inspiration i. Vores nye koncept er en stor kontrast til dengang. Vi har fået ny belysning, nyt inventar og nye gulve, der gør hele vores butiksoplevelse meget mere inspirerende. Jeg glæder mig til at vise kunderne det nye JYSK – det bliver rigtig godt,” siger Jéan Lili Brøns.

Hun var som en af de første medarbejdere i det daværende Jysk Sengetøjslager med til at åbne den allerførste butik i 1979 på Silkeborgvej i Aarhus, hvor den stadig ligger.

Nyt koncept er tættere på kunden

Det nye koncept skal ud over inspiration sørge for, at JYSK kommer endnu tættere på kundens behov i de fysiske butikker. Det ser butikschef i Nørresundby, Jesper Kjældgaard, frem til at præsentere for både tilbagevendende og nye kunder.

”Det ligger i vores DNA at være tæt på kunden, og det er altså bare nemmest, når vi kan se dem i øjnene og vise dem vores fede produkter. I JYSK har vi selvfølgelig fokus på at have en god onlinebutik, men vores fysiske butikker er mindst lige så vigtige – hvis ikke vigtigere, når det kommer til at være tæt på kunden og deres behov. Med vores nye koncept bliver det meget nemmere at vise kunderne, hvad vi faktisk kan i JYSK,” siger Jesper Kjældgaard.

Inden åbningen kl. 9 serverer medarbejderne gratis kaffe og kage fra kl. 8 til alle morgenfriske kunder, der er ude efter et godt tilbud – og er man rigtig heldig, kan man vinde en elevationsseng.

Om JYSK Nørresundby:

• Butikken ligger på Loftbrovej 17, 9400 Nørresundby
  • Butikken genåbner fredag den 11. oktober kl. 9 og holder åbent helt til kl. 21 – med gratis kaffe og kage fra kl. 8
  • Se øvrige åbningstider og gode tilbud på JYSK.dk

Mere information:

• Butikschef Jesper Kjældgaard, SMDK0080@stores.JYSK.com
  • Distriktschef Michael Rasmussen, mra@JYSK.com

Regions

JYSK er en international butikskæde med skandinaviske rødder, der sælger alt til boligen. Den første butik åbnede i Danmark i 1979, og i dag har JYSK over 2.800 butikker og 23.000 medarbejdere i 52 lande. I Tyskland og Østrig hedder butikkerne Dänisches Bettenlager – i resten af verden JYSK. JYSK er ejet af familien bag Lars Larsen Group, der står bag en række virksomheder med en samlet omsætning på 31,6 milliarder DKK. JYSKs omsætning er på 26,636 milliarder DKK.

Åse Andersson

Pressekontakt Communications Director +45 30 101 101