Berg-Hansen certificeret på Air France-KLM NDC-platformen

Berg-Hansen certificeret på Air France-KLM NDC-platformen

Berg-Hansen, et af Norges største rejsebureauer, er i dag blevet certificeret af Air France-KLM Group på deres NDC-platform. Berg-Hansen er også den første handelspartner til Air France-KLM til at opnå denne status i Nordeuropa.

Takket være NDC har Berg-Hansen fået muligheden for at opnå bedre indhold fra Air France-KLM via en direkte forbindelse til NDC-platformen.

Dette er endnu en vigtig milepæl i vores NDC-strategi, hvor målet er at bringe rentable løsninger og relevant indhold til vores kunder,” siger Petter Brodahl, Berg-Hansen Executive Vice President Partner Relations. ”Det er takket være et godt samarbejde med Air France-KLM. Vi elsker at have partnere, der har viljen til at være førende og udvikle produkter i bedste klasse for vores rejsende.”

Vi er stolte af denne fælles milepæl med en af Norges største rejsebureauer”siger Barry ter Voert, SVP Europe Air France-KLM. ”NDC giver adgang til eksklusive tilbud, som baner vejen for yderligere udvikling af salget af tillægsydelser gennem distribution af bedre indhold og skræddersyede tilbud. Dette er nøglen til at forbedre vores fælles kunders oplevelse.”

”Dette er endnu et resultat af Air France-KLMs stærke tilstedeværelse i Norge.” Kommenterer Halvor Gløersen, Air France-KLMs salgsdirektør i Norge. ”Vores salgsteam i Norge arbejder hårdt på at udvikle en bæredygtig virksomhed i Norge, og jeg er glad for, at vi kan understøtte Berg-Hansen og andre handelspartnere hen imod en ny bedre distribution.”

Air France-KLM udvikler deres NDC-tilbud og investerer i optioner, som partnere kan få adgang til, booke og sælge det ved at forbinde til Air France KLM NDC API’er (Application Programming Interface) eller ved at bruge det dedikerede Air France KLM Agent Booking Tool, som er en online bookingportal for rejsebureauer.

Find mere information om NDC på www.AgentConnect.bizog Air France-KLM udviklingsportal: https://developer.airfranceklm.com/NDC

NOTE: NDC står for IATA New Distribution Capability

For mere information, venligst kontakt:
Carina Bergqvist, Brand Manager och PR, Air France-KLM.
Tel: 076 878 75 59, mail: carina.bergqvist@klm.com

Om Air France-KLM
Air France-KLM er førende koncern når det kommer til internationalt trafik ved afrejse fra Europa. Gennem Air France, KLM Royal Dutch Airlines og Transavia tilbyder koncernen sine kunder et netværk, der spænder over 314 destinationer i 116 lande. Med en flåde på 548 flt blev 101,4 millioner passagerer transporteret i 2018. Air France-KLM har op til 2300 daglige flyvninger, hovedsageligt fra Paris-Charles de Gaulle og Amsterdam-Schiphol.

Om KLM
KLM Royal Dutch Airlines har i 100 år været en pioner inden for luftfartsindustrien, og flyselskabet er i dag verdens ældste kommercielle flyselskab, der stadig flyver under deres oprindelige navn. I 2018 have KLM 34,1 millioner passagerer til 162 destinationer verden over. I NOrden flyver KLM til og fra 15 destinationer i Danmark, Finland, Norge og Sverige. Flåden omfatter 214 fly og flyselskabet beskæftiger over 33.000 medarbejdere. KLM-koncernen består af KLM Cityhopper, Transavia og Martinair. KLM er også medlem af den globale SkyTeam Alliance, et selskab med 20 flyselskaber og et netværk som spænder og 1.063 destinationer i 173 lande.

KLM har også været toprangerede 14 år i træk af Dow Jones Sustainability Index, der er det førende index til at måle bæredygtige selskaber. Som eneste europæiske flyselskab flyver KLM dagligt interkontinentalt på biobrændstofblanding. KLM står også for omkring halvdelen af købene af biobrændstoffer på markedet, og flyselskabet var den første til at flyve kommercielt på biobrændstof.

Pressekontakt Communication and Sustainability Strategisk marknadsöfring, branding och PR 0046 76 8787559

Pressekontakt Marknadschef Air France och KLM North Europe

København