Svane Reiser: Et av Skandinaviens største og beste utvalg av turer til Cuba

Fra det øyeblikk du setter foten på cubansk grunn blir du overveldet av den fantastiske atmosfæren og den veldig annerledes verdenen du nettopp ankom. Svane Reiser er ekspert i å arrangere turer til Cuba, så du er helt sikker på å få en uforglemmelig ferie enten du foretrekker hvite sandstrender, kultur og historie, eller en aktiv ferie.

Hvem er Svane Reiser?

Svane Reiser er et reisebyrå med over 30 års erfaring i sammensetningen av reiser til destinasjoner over hele verden.

De er spesielt eksperter i å arrangere reiser til Cuba, hvor de i mange år har sendt reisende til gode opplevelsesrike ferier.

Reisekonsulentene hos Svane Reiser bestreber seg på å besøke selskapets destinasjoner minst en gang i året for å holde seg oppdatert på destinasjonene, hotellene, utfluktene og alt annet som er viktig, sånn at de kan sammensette den beste ferien ut fra dine spesielle ønsker.

Beste service til lavest mulig pris

Svane Reisers reisefilosofi handler om å gi kundene en best mulig service til lavest mulig pris. Dermed skapes det perfekte grunnlaget for deg som ønsker å dra på gode ferier uten at det koster en formue.

Selskapet har et eget kontor i Havanna, så du kan lett komme i kontakt med dem når du reiser til Cuba - eller er midt i en omvisning på Cuba og trenger hjelp. Dette er også med til å sikre at reisekonsulentene kontinuerlig blir oppdatert på hva som skjer i de forskjellige regionene på Cuba.

I utgangspunktet har Svane Reiser satt sammen forslag på forskjellige typer reiser og forskjellige reiseprogram som du finner på deres hjemmeside, men de kan også skreddersy en tur etter dine behov og ønsker. Du kontakter bare en av de erfarne reisekonsulentene, som deretter vil gi tilbud og personlige tips for opplevelsene, hotellene, reisetyper osv. som best oppfyller dine forventninger og krav.

Cuba - fargerik kultur og uforglemmelige opplevelser

En tur til Cuba er en reise inn i en tidslomme. Ta gjerne på en eller flere utflukter og opplev den spennende kulturen som skiller seg markant fra den du er vant til hjemme.

Øya tilbyr muligheter for enhver smak: turkisblått hav og hvite sandstrender for avslapning, musikk og historie for kulturinteresserte og rikelig med natur for aktive ferier.

Atmosfæren er livlig og fylt med glede, enten du beveger deg rundt i hovedstaden Havanna eller ute på landet. Den fargerike og vennlige kulturen som stikker dypt inne i røttene til Cuba, lyser over hele øya, og du kan ikke la være å bli rammet av den livlige og bekymringsløse atmosfæren som omgir deg på turen rundt i det cubanske landet. Du kommer sikkert til å la deg fascinere av den veldig spesielle og sjarmerende karibiske stemningen.

Det er nesten uendelige muligheter for å oppleve Cuba, men en ting er sikkert: Du kommer hjem med minner for livet og uforglemmelige opplevelser og inntrykk. Og du vil definitivt ønske å komme tilbake til Cuba!

Opplev Cuba på egne premisser

Svane Reiser tilbyr mange forskjellige typer reiser, så du kan oppleve Cuba på den måten som passer deg best. Utforsk den fantastiske øya med en engelsk- eller dansktalende turguide, utforsk øya på egen hånd på en bilferie, se øya fra en terrengsykkel på sykkelferie, slapp av på hvite sandstrender på en strandferie eller noe helt femte. Mulighetene er mange for en ferie på Cuba.

Svane Reiser har mange års gruppereiserfaring med alt fra 10 til flere hundre personer i gruppen, så uansett hvor stor gruppe deres er, kan de sette sammen den perfekte gruppereisen til Cuba.

Hvis du bor alene, kan du også velge en av deres veldig populære singelturer til Cuba. Her vil du oppleve Cuba i selskap med andre singler selv om du reiser alene. Og det er selvfølgelig også lagt inn litt alene-tid i reiseprogrammet, der du kan være helt din egen hvis du har behov for det innimellom.

• Ferie

• singelturer
  • gruppereisen
  • utflukter
  • ferie
  • cuba
  • reiser

Svane Rejser har mer enn 30 års erfaring med å arrangere skreddersydde turer til destinasjoner over hele verden. Cuba er hjertebarnet til Svane Reiser, og derfor har selskapet Skandinavias største utvalg av turer til Cuba.

Svane Reiser er medlem av Reisegarantifondet i Danmark (nr. 1156) og har også eget kontor i Havanna, så du er sikret trygghet og fantastiske reiseopplevelser under ferien på Cuba.