Humørekspressen spiller op til fest på Toldkammeret 16. november

Der der dømt fredags-fest og Dansk Top-nostalgi i stor skala, når Humørekspressen bestående af Frandsen (aka Pharfar), Krølstrup (aka Klumben), Strejferen (aka Chapper) og Peber (aka Peter Lützen fra Panamah) kommer til Toldkammeret fredag den 16. november.

Forestil dig lyden af en jukeboks, en brun bodega, skummende øl, samt livets glæder og sorger, fortolket af en håndfuld af Danmarks dygtigste musikere og sangskrivere. Så har du en ide om, hvad Humørekspressen er.

Humørekspressen består af fire medlemmer: Frandsen (aka Pharfar), Krølstrup (aka Klumben), Strejferen (aka Chapper) og Peber (aka Peter Lützen fra Panamah), der alle er dedikeret til humørfyldt musik inspireret af traditionerne fra guldalderen i Dansk Toppen fra 70’erne. Musikken kredser om positive emner som venner, fest og kærlighed, men også om hårde tider som skilsmisse og ensomhed.

De fire medlemmer har alle en imponerende baggrund inden for musik og underholdning med platinsælgende hits, prestigefyldte priser og utallige sceneoptrædener. Sammen har de en hjertevarm forkærlighed og respekt for dansktop, man mærker ved første akkord.

Praktiske informatione

Tid: 16. november 2018, 20.00

Sted: Toldkammeret, Havnepladsen 1 i  Helsingør

Billetter: På www.kuto.dk 135 kr.

• chapper
  • klumben