Master Fatman inviterer på Astral Rejse på Kulturværftet

Tag med på astral drømmerejse i selskab med den helt fantastiske Master Fatman.

Kulturværftet præsenterer denne aften et helt unikt publikumseksperiment i krydsfeltet mellem en performance og meditation. Her inviteres du som publikum på astral drømmerejse i selskab med ingen ringere end Master Fatman. Her handler det om at tune ud af den hektiske hverdag, lukke øjnene og tillade sig selv at forsvinde.

Begivenheden, som foregår på Kulturværftets Store Scene, iscenesættes til et liggende publikum med puder, tæpper og madrasser. Master Fatman vil fungere som guide og storyteller akkompagneret af musikere og vj's, der vil sørge for dejlige psykedeliske visuals og en lækker ambient lydkulisse.

Så er det op til publikum at nyde oplevelsen herfra, koble ud, lytte, slumre; der er ingen regler, men det anbefales at space helt igennem.

Eventinformation:

TID: Torsdag, 22. mar. 2018, kl. 20.00 - 22.00