​L.Brador lancerer nu en hvid maler/murerbuks i WorkMove kollektionen

Den er god nok. Nu har malere og murere mulighed for at hoppe i et par skønne arbejdsbukser i Premium kvalitet.

1043PB er en del af L.Bradors WorkMove-kollektion – bukser som er inspirerede af outdoorbranchens bekvemme og slidstærke modeller. Buksen er smidig, ventilerende og slidstærk, har stretchkevlar over knæ, stretch i frontpartiet og på bagsiden af knæ og lægge, for at give max bevægelsesfrihed. For at nå en bredere målgruppe og samtidig fungere lige godt indendørs som til udendørs arbejde, de koldere og varmere klimaer, har vi tilføjet ventilation på indersiden af lårene.

Et behov vi har hørt og forstået, men ingen tidligere har haft en god løsning på.

Vejl. pris kr. 799;

• Arbejdsliv

• bedste håndværkerbuks
  • bedste arbejdstøj
  • bedste arbejdsbuks
  • tømrerbuks
  • malerbuks
  • murerbuks
  • hvide bukser
  • smart arbejdstøj
  • fedt arbejdstøj
  • stretch buks
  • slidstærk buks
  • håndværkerbuks
  • arbejdsbuks
  • arbejdstøj
  • l.brador

L.Brador udvikler designet arbejdstøj til bygge- og industrisektoren. Udviklingen sker i tæt samarbejde med slutbrugeren for at sikre tøj med høj funktionalitet, god pasform, og ikke mindst skal det være rart at have på. Resultatet er arbejdstøj, der ser godt ud og virker endnu bedre til at arbejde i.

L.Brador er et eget brand, under Skydda Danmark A/S.

* * *

Det er nu muligt at bladre i vores nye L.Brador katalog . Et katalog, hvor du vil finde moderne arbejdstøj af høj kvalitet for bedre arbejdsdage.

L.Brador er siden lanceringen af den allerførste arbejdsbuks med stretch, blevet forbundet med komfortable arbejdsbukser med ekstrem god bevægelighed - det, vi kalder for WorkMove. Næsten hver eneste kunde, der prøvede bukser i butikken, købte dem. Inspirationen er hentet fra Outdoor branchens løsninger med fokus på mobilitet og funktion. Vi har siden udvidet kollektionen med lignende bukser til de forskellige brancher. I katalogets indledning viser vi bredden i Work Move – kollektionen.

Ud over WorkMove kollektionen, findes bl.a. et bredt sortiment af Hi-Vis tøj til byggebranchen, anlæg, industri, lager osv. Som altid, fra L.Brador, præsenteres flotte overdele og vi giver en guide til, hvordan du klæder dig til opgaven, til jobbet med lag 1 , 2 og 3 . Se med her

Rutt Hjelm

Pressekontakt L.Brador Workwear, Danmark +45 40981092