Maybelline New York

Indimellem er det helt på sin plads med store ord og store armbevægelser. I hvert fald når det gælder nyheder, der også går i hjertet på de største superstjerner. Maybellines egen Christy Turlington kan ikke få armene ned over den ny Lash Sensational mascara fra Maybelline New York – og vi forstår godt hvorfor.

Maybelline er nærmest synonym med mascara. Ikke alene var det amerikanske brand opfinderen af mascaraen, som vi kender den i dag, Maybelline New York har også lavet nogle af de mest sejlivede mascara-successer nogensinde såsom den legendariske Great Lash Mascara. Derfor skal der heller ikke så lidt til at få os til at spærre vipperne op – og heldigvis gør den nye Lash Sensational mascara tricket!

Breder vipperne ud i en vifte

Lash Sensational er en volumen mascara med ’vifte-effekt’: den sikrer fyldige vipper, der er foldet ud som en vifte. Den særligt udviklede børste har seks forskellige typer børstehår. De indre børstehår når hver eneste øjenvippe. De ydre børstehår folder vipperne ud som en vifte.

Fylde og præcision

Det sensationelle resultat opnås, hvis du først påfører mascaraen med de mindre børstehår, som fremhæver hver vippe. Med de længere børstehår på den anden side af mascaraen, folder du herefter vipperne ud, så looket bliver mere dramatisk. For et endnu mere intenst resultat, kan du påføre Maybelline Master Precise eyeliner i sort og derefter adskillige lag af Lash Sensational mascara. Mascaraen er Christys nye favorit; måske den også bliver din?

Se instruktionsvideo med Christy Turlington på  Facebook

Lash Sensational Mascara fra Maybelline New York kommer i en almindelig og en vandfast version og er at finde i butikkerne fra uge 6. Prisen bliver 114,95 DKK. For yderligere information og billeder kontakt Line Frilund Carstensen: linefrilund.carstensen@loreal.com.

• Livsstil

• maybelline
  • christy turlington
  • nude makeup
  • mascara
  • makeup
  • no make-up make-up

Maybelline New York er et mærke i L'Oréal koncernen. L’Oréal har arbejdet passioneret med skønhed i mere end 105 år. Med sin enestående portefølje på 28 internationale og meget forskelllige mærker har virksomheden i 2013 nået en omsætning på 23 milliarder euros og beskæftiger 77.400 medarbejdere verden over. Som verdens førende beautyvirksomhed findes L'Oréal i alle distributionskanaler: den brede distribution, stormagasiner, apoteker, hos Matas, i travel retail og med egne forretninger for visse mærker.

Forskning og innovation og et dedikeret forsker team på 4000 medarbejdere er grundstenen i L'Oréals strategi, som er at leve op til alle behov for skønhedsprodukter i hele verden og tiltrække en milliard nye forbrugere i de kommende år. L'Oréals nye bæredygtighedsmål pr 2020 'Sharing beauty with all' definerer ambitiøse målsætninger for bæredygtig udvikling i hele virksomhedens værdikæde. www.loreal.com

Line Frilund Carstensen

Consumer Products Division, Jr. PR-Manager L'Oréal Paris, Maybelline New York, Garnier, Essie, Franck Provost