Jaguar og Land Rover styrkes

Jaguar og Land Rover styrkes

British Car Import, der står for import og salg af Jaguar og Land Rover i Danmark, har markant øgede vækstambitioner i de kommende år. For at understøtte og medvirke til denne vækst har man netop ansat 41 – årige Maria Gaarde i en nyoprettet stilling som Key Account Manager. Maria tiltræder den 1. december.

Maria Gaarde har en bred erfaring fra bilbranchen, hvor hun har arbejdet siden 2005.

”Som Premium brand er vi meget målrettede i vores marketingaktiviteter. Vi vil være der, hvor kunderne er, og vi skal i endnu tættere dialog med beslutningstagerne i de store danske virksomheder. Vi gør det allerede nu, men vil intensivere og udvikle vores tilstedeværelse i eksempelvis netværksgrupper og ved events.Og det er netop det Maria skal udvikle mere end tilfældet er i dag”, siger landechef Michael Lund og tilføjer. ”Med ansættelsen af Maria får vi en erfaren ressource, der kommer med et meget stærkt netværk. Hun kommer til at indgå i et team, i tæt samspil med forhandlerne, der i forvejen har drevet en stærk vækst det seneste år”