LEGO® NINJAGO® Day i LEGOLAND®

Lørdag den 23. september fejrer LEGOLAND® den nye LEGO® NINJAGO® film med sjove aktiviteter for små og store NINJAGO fans.

LEGOLAND® byder Warner Bros. Pictures nye LEGO® NINJAGO® film velkommen med en dag spækket med NINJAGO aktiviteter. Aktiviteterne finder sted den 23. september omkring LEGO Shoppen, hvor man  blandt andet kan komme med på NINJAGO skattejagt og være modelbygger for en dag, når der skal bygges to store LEGO modeller af heltene fra NINJAGO.

”NINJAGO universet er rigtig populært både blandt pigerne og drengene, og vi glæder os rigtig meget til at lave nogle sjove aktiviteter med de mange NINJAGO fans i anledningen af den nye NINJAGO film,” siger Pernille Steffensen, Event Manager i LEGOLAND.

Mød Kai og deltag i byggekonkurrencer

Ud over at prøve kræfter med livet som modelbygger, kan man også møde Kai og få taget et billede med ham, og man kan deltage i sjove byggekonkurrencer, hvor der er seje LEGO æsker på højkant fra den nye NINJAGO film.

Man kan møde Kai kl. 12.00, 15.00 og 16.00 og de andre aktiviteter til LEGO NINJAGO Day løber fra kl. 12.00-17.00. Bemærk at LEGO NINJAGO filmen ikke bliver vist i forbindelse med eventen i LEGOLAND.

For yderligere oplysninger kontakt pressechef Julie Sloth Blumensaat Tlf. 79501801 / julie.sloth@LEGOLAND.dk

From Warner Bros. Pictures and Warner Animation Group, in association with LEGO System A/S, a Lin Pictures/Lord Miller/Vertigo Entertainment Production, “The LEGO NINJAGO Movie.” The film will be released in both 3D and 2D cinemas worldwide beginning September 22, 2017, by Warner Bros. Pictures, a Warner Bros. Entertainment Company.

LEGO, the LEGO logo, NINJAGO, the minifigure and the brick and knob configuration are trademarks of The LEGO Group. ©2017 The LEGO Group. Used with permission. All rights reserved.

• Underholdning

LEGOLAND® er Danmarks mest kendte og elskede forlystelsespark blandt børnefamilier og børn i alle aldre. Her er masser af action, fart og sjov for hele familien – mon du kan nå det hele på én dag?

Slip fantasien løs – til lands, til vands og i luften
LEGOLAND er en eventyrlig verden af fælles oplevelser for hele familien med barnet og fantasien i centrum. Her kan du virkelig slå dig løs til lands, til vands og i luften. Og uanset om du fortrækker action eller hygge, er der nok at vælge imellem.

En verden af sjov og oplevelser for HELE familien
Den nye sæson byder på et gensyn med alle de kendte og elskede LEGOLAND oplevelser. Gå på opdagelse i det fascinerende Miniland, og oplev en utrolig verden, hvor alt er bygget af millioner af LEGO® klodser. Se børnene tage deres første kørekort i SEAT Trafikskolen. Nyd suset, når I sammen farer af sted i Dragen, Kongeborgens seje rutsjebane. Tag med ubåden ned til hajerne i Atlantis by SEA LIFE™. Bag snobrød med Høvding Langøre og vask guld i det vilde vesten. Husk badetøj og øjenklap, så du kan være med i de van(d)vittige søslag i Pirate Lagoon. Og hold hovedet koldt og skyderen varm, når du tager på den vildeste skattejagt i TEMPLET. Mere end 50 spændende forlystelser og en stribe af sjove events venter på dig. Så glæd dig: I LEGOLAND er der fart, action og spænding for hele familien.

Verdens bedste miniferie – midt i LEGOLAND
Ta' på miniferie på Hotel LEGOLAND, og gør dit besøg til den ultimative LEGO oplevelse. Gå på opdagelse i en verden fyldt med LEGO klodser og bo på et af de flotte temaværelser, som alverdens tapre riddere og skønne prinsesser er vilde med.

Hotel LEGOLAND er et moderne firestjernet hotel med alt, hvad hjertet begærer af restauranter, legepladser, aktiviteter og overraskelser – alt sammen i børnehøjde. Læs mere om Hotel LEGOLAND

Merlin Entertainments
LEGOLAND er en del af Merlin Entertainments, en ung og dynamisk organisation, som i øjeblikket ejer 111 attraktioner, 12 hoteller og 4 feriebyer i 23 forskellige lande på 4 kontinenter.

Martin Duus Horslund

Pressekontakt PR Coordinator +45 79501819