LG Optimus 2X – nu også i hvid og med Android 2.3.4

En forbedret brugeroplevelse

Med Android 2.3 har Google forbedret sit styresystem på flere måder. Opdateringen gør det enklere at udvikle spil og applikationer og giver samtidig brugeren en bedre og mere fuldendt oplevelse. Fokus er lagt på forbedringer af spil, multimedia og kommunikation, og blandt andet kan spillene fås i en blødere animation, hvilket giver en bedre helhedsoplevelse.

For brugeren er den mest tydelige forandring et forbedret tastaturunderlag, som gør det muligt både at skrive hurtigere og mere præcist. Styresystemet bevirker, at telefonens ydeevne udnyttes på bedste vis, og brugen af applikationer er optimeret – app’s, som ikke bliver brugt, lukkes ned og sparer derfor på batteriforbruget. Brugeren får tilmed et godt overblik over de applikationer der er i brug, hvor meget batteri de bruger, og kan lukke dem helt ned, hvis man vil det.

Pris og tilgængelighed:

LG Optimus 2X i hvid forventes at være tilgængelig i Danmark fra og med nu. Den fås i farverne brun og hvid til en forventet vejledende salgspris på 2799 DKK inklusiv moms.

Produktbilleder i høj opløsning kan downloades via LG's mediebank:

http://www.lg.com/se/om-lg/press-and-media/mediaarkiv.jsp  – skriv P990 i søgefeltet til højre.

Information om opdateringen:

Da opdateringen fra Android 2.2 til Android 2.3 er ganske omfattende sker den ikke via WiFi, men via USB og programmet LG Mobile Support Tool, som kan hentes ned på computeren fra LGs supportside: http://www.lg.com/dk/support/mc-support/mobile-phone-support.jsp. Vi anbefaler, at man tager en sikkerhedskopi af telefonens indhold, inden man opdaterer telefonen.

På hjemmesiden vil der også være en guide tilgængelig, der guider brugerne igennem opdateringen skridt for skridt. Ved spørgsmål er folk meget velkomne til at kontakte kundeservice på telefonnummer 8088 57 58.

For yderligere information, kontakt venligst:

For produktinformation:

Morten Aagaard

Sales Manager Mobile
LG Electronics Denmark
Strandvejen 70, 1. sal, 2900 Hellerup

Mobil: +45 26 828 282
E-mail: morten.aagaard@lge.com

For øvrig information:

Katrine Norborg

LG-One

Bredgade 65

Mobil: +45 40 296 754

E-mail: katrine.norborg@lg-one.com

Susanne Persson

Box 83, SE-164 94 Kista, Sverige
Mobil: +46 (0)709 694 606
E-mail: susanne.persson@lge.com

LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) er en af verdens største og mest innovative leverandører af forbrugerelektronik, hårde hvidevarer og mobil kommunikation. Virksomheden har mere end 93.000 ansatte fordelt over mere end 120 selskaber over hele verden. Den globale omsætning var i 2010 48,2 mia. USD. LG Electronics er en af verdens største producenter af fladskærme, audio- og videoprodukter, mobiltelefoner, airconditionanlæg, vaskemaskiner og køleskabe.

LG Electronics har eksisteret i Norden siden oktober 1999, og består af fem forretningsenheder: Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance, IT Solutions samt Air Conditioning & Energy Solutions.  Den nordiske omsætning i 2010 beløb sig til 2,7 mia. SEK. For mere information, besøg www.lg.com.

LG Electronics Mobile Communications Company er en af verdens førende virksomheder inden for mobil kommunikation. Avanceret teknologi og innovativt design skaber produkter, som giver LG’s kunder over hele verden en optimal mobiloplevelse. LG driver desuden udviklingen af konvergerende teknologi og mobile dataprodukter. LG’s ambition er at bibeholde sin førerposition inden for mobil kommunikation gennem stilrent design og smart teknologi.

LG Electronics, Inc., er en af verdens største og mest innovative leverandører af forbrugerelektronik, hårde hvidevarer og mobil kommunikation.

LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) er en af verdens største og mest innovative leverandører af forbrugerelektronik, hårde hvidevarer og mobil kommunikation med 87 000 ansatte fordelt på 113 kontorer rundt om i verden. LG opnåede en global omsætning på 44.229 milliarder USD i 2012. LG Electronics består af fire forretningsenheder – Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance og Air Conditioning & Energy Solutions – og er en af verdens største producenter af fladskærme, mobiltelefoner, luftvarmepumper, vaskemaskiner og køleskabe. LG Electronics har eksisteret i Norden siden oktober 1999. Den nordiske omsætning i 2012 beløb sig til ca. 1,7 mia. SEK. For mere information, besøg www.lg.com.