Gå til indhold
LG’s nye Bluetooth-højttaler er udviklet til audiofiler, der lever en  aktiv livsstil

Pressemeddelelse -

LG’s nye Bluetooth-højttaler er udviklet til audiofiler, der lever en aktiv livsstil

Lydløsninger til alle situationer

København, 23. august 2016 – LG’s nye Bluetooth-højttalere i PH-serien (modellerne PH1, PH2, PH3 og PH4) har et elegant design og en række nye funktioner. PH-serien giver en optimal lydoplevelse, uanset om du er udendørs eller indendørs.

For dem, der prioriterer design og holdbarhed, er PH2 og PH4 det perfekte valg. PH2 er både kompakt og stænkresident, og med sin lave vægt på kun 167 gram er højttaleren ideel til dem med en aktiv livsstil. Den mere kraftfulde model PH4 er oplagt til camping eller til grillfesten, hvor det normalt kræver en kraftigere lyd. PH4 er samtidig mobil og fleksibel og dermed god til udendørs lydentusiaster, der nægter at gå på kompromis.

Både PH2 og PH4 har et bånd, der gør det nemt at montere højttalerne på forskellige overflader. Regn og vandstænk er heller ikke noget problem på grund af det vandafvisende design. Hvilket betyder, at højttalerne kan tages med næsten overalt. Med lyd, der dækker 360 grader, og funktionen Bass Boost giver begge højttalere en krystalklar lydoplevelse i ethvert miljø. De dobbelte passive elementer i PH4 forbedrer lydkvaliteten og giver en uovertruffen baslyd i forhold til lignende højttalere i samme størrelse. LED-indikatorer og lang batterilevetid (PH2: 6 timer, PH4: 10 timer) gør højttalerne til det naturlige valg for dem, der har en aktiv livsstil.

Den iøjnefaldende PH3 er designet til at matche alle typer af interiør. Det indbyggede lys er med til at sætte stemningen, uanset om det er på natbordet eller i haven. Modellen PH3 fås i tre farver, med fem forskellige belysningstilstande samt et indbygget batteri, der varer i op til ti timer.

Alle tre højttalere har en ekstra indgangsport til at tilslutte enheder uden Bluetooth, såsom ældre MP3- og CD-afspillere der har brug for et kabel. Det er også muligt at tilslutte op til to Bluetooth-enheder samtidigt via MultiPoint.

PH1 leveres med indbygget stemningsbelysning og fem timers batteritid, som fungerer i ethvert rum i huset. Med sin lette vægt og bærbare design kan højttaleren også bruges som natlampe.

"Hos LG stræber vi efter at udvikle produkter, der hjælper forbrugerne i deres dagligdag," siger Brian Kwon, formand for LG Home Entertainment Company. "Med vores brede vifte af trådløse højttalere, mener jeg, at forbrugerne vil være i stand til at finde den ideelle løsning til alle lejligheder. "

Besøg LG’s stand under IFA 2016 (Hal 18) og få chancen for at se og afprøve de nye produkter.

LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) er en af verdens største leverandører og en innovator inden for forbrugerelektronik, husholdningsapparater og mobilkommunikation med 83.000 ansatte fordelt på 119 kontorer i verden. LG opnåede en global omsætning på 55,91 milliarder USD i 2014. LG består af fire hovedområder – Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance & Air Solution og Vehicle Components – og er en af verdens største producenter af fladskærms tv, mobiltelefoner, luftvarmepumper, vaskemaskiner og køleskabe. Siden oktober 1999 er LG Electronics kommet til Norden. Den nordiske omsætning var i 2014 omkring 2,2 milliarder SEK. For mere information, besøg www.lg.com.

Om LG Electronics Home Entertainment

LG Home Entertainment Company (HE) er en ledende global foretagende inden for TV, monitorer, kommercielle skærme, lyd – og videoprodukter, computer og sikkerhedssystemer. LG stræber altid efter at bringe teknologien fremad, med fokus på at udvikle produkter med smarte funktioner og stilfuldt design, der opfylder de globale behov hos forbrugeren. LG’s forbrugsprodukter inkluderer CINEMA 3D Smart TV, OLED-TV, IPS-monitorer samt hjemmebio system, Blu-ray-afspiller og eksterne lagringsprodukter. LG’s kommercielle B2B produkter inkluderer digital signatur, hotel TV, videokonferencesystem og IP overvågningskameraer.

LG Electronics, Inc., er en af verdens største og mest innovative leverandører af forbrugerelektronik, hårde hvidevarer og mobil kommunikation.

LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) er en af verdens største og mest innovative leverandører af forbrugerelektronik, hårde hvidevarer og mobil kommunikation med 87 000 ansatte fordelt på 113 kontorer rundt om i verden. LG opnåede en global omsætning på 44.229 milliarder USD i 2012. LG Electronics består af fire forretningsenheder – Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance og Air Conditioning & Energy Solutions – og er en af verdens største producenter af fladskærme, mobiltelefoner, luftvarmepumper, vaskemaskiner og køleskabe. LG Electronics har eksisteret i Norden siden oktober 1999. Den nordiske omsætning i 2012 beløb sig til ca. 1,7 mia. SEK. For mere information, besøg www.lg.com.