Lindab uddanner to elever

Nyhed   •   Jul 02, 2019 11:07 CEST

Anne Madsen og Jane Nissen kan om kort tid kalde sig for færdig-uddannende elever hos Lindab. Anne som administrationselev og Jane som salgselev.

Vores elev Anne Madsen, som arbejder på hovedkontoret i Haderslev, har netop afsluttet sin afsluttende fagprøve med bravour. Hun kan om kort tid kalde sig færdiguddannet som administrationselev. Anne har i sin fagprøve analyseret Lindabs proces for reklamationer på indkøbte varer og kommet med løsninger til forbedring ved hjælp af lean. Tak til Anne for opgaven og tillykke med en veloverstået fagprøve.

Anne Madsen, administrationselev
Anne Madsen, administrationselv hos Lindab

Jane Nissen som arbejder i vores afdeling i Jels, kunne sidste sommer kalde sig handelsøkonom og er nu også snart færdiguddannet som salgselev. Hun har netop færdiggjort sin fagprøve på bedste vis. Jane udarbejdede en værdistrømsanalyse af, hvordan Lindab kan forbedre processen for implementering og distribution af nye produkter. Tak til Jane for analysen og tillykke med en veloverstået fagprøve. Vi glæder os over at Jane fortsætter hos os i salgsafdelingen efter endt elevtid. Så også efter sommerferien er hun klar ved tasterne og telefonen for at betjene vores kunder.

Jane Nissen, salgselev
Jane Nissen, salgselev hos Lindab

Kommentarer (0)

Kommentar

Ved at indsende kommentaren accepterer du, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med Mynewsdesks privatlivspolitik.