En fin arbejdsplads, fint materiel: MAN

110 års erfaring, alsidige aktiviteter - og 4 nye MAN-trækkere

K. Hansen AS i Esbjerg er en alsidig transportvirksomhed, som ikke blot klarer lidt af hvert, men også er en fremragende arbejdsplads. Således har virksomheden et stort antal blandt sine 100 medarbejdere, der har fejret både 10 og 20 års jubilæum i virksomheden.

Den slags opnås kun med en helt igennem professionel ledelse, og et led heri er, at virksomheden udskifter materiellet jævnligt, så også bilerne altid er i første række når det gælder miljø, økonomi og driftsikkerhed.

Således har K. Hansen AS i netop overtaget 4 nye MAN 3-akslede trækkere i EfficientLine-serien. Det indebærer, at de er specificeret til optimal totaløkonomi og mininal miljøbelastning. De første par ugers kørsel har også resulteret i særdeles tilfredse chauffører.

• Lastbiler, transportbil

• truck