Endnu en MAN til Thomas Thomsen A/S

Den nye lastbil er af type MAN TGX 28.500 6X2-2 BLS og er blandt andet udstyret med MAN Efficient Cruise, som er en GPS-styret fartpilot, der automatisk måler stigninger og fald i landskabet. Derved accelererer bilen inden en bakke, hvis det er nødvendigt, og undgår nedgearing på bakker - hvilket er medvirkende til en bedre brændstoføkonomi.

Med mange års erfaring indenfor transportbranchen kan Thomas Thomsen tilbyde deres kunder en enestående løsning i forbindelse med lastbiltransport. De tilbyder alt fra flytning af både, til fragt af stål og beton til byggeri.

Derudover tilbyder Thomas Thomsen også en bred vifte af særtransportopgaver, som fx flytning af tunge elementer, vindmøller, både m.m.

Bilen er leveret af Erik B. Nielsen og klargjort af MAN servicepartner, Thisted Lastbilcenter.

• lastbil
  • thomas thomsen a/s