MAN viser spændende Danmarkspremiere på Transport Øst messen i Greve

Pressemeddelelse   •   Sep 04, 2014 10:29 CEST

MAN deltager på Transport Øst messen i Greve i dagene 6. – 7. september, hvor man kan se et udpluk af MANs brede modelprogram.

Til lejligheden vises for første gang i Danmark en MAN TGM Hydraulik Hybrid, som efter test i Tyskland, viser en brændstofbesparelse på helt op til 15%. MAN er p.t. den eneste lastbilproducent, som tilbyder et hydraulisk bremsesystem, der kan opsamle og bruge bremseenergien og som er
fuldt integreret i lastbilens øvrige systemer. Systemet er ideelt for tunge køretøjer med meget start og stopkørsel, som fx renovationskørsel eller distributionskørsel i storbyer.

Ud over at se de interessante lastbiler, kan du på messen også møde MANs Solutionsafdeling, som vil præsentere MAN ServiceCare – MANs unikke system, som sikrer at kunderne bliver kontaktet i god tid, når systemet, på en række målepunkter, registrerer at behovet for service er nært forestående.