Letbanen stopper i Thorsager og Hessel

Fra 9. juli 2019 kan borgerne i Thorsager og Hessel tage Letbanen ud i sommerlandet. Aarhus Letbane har fået den nødvendige tilladelse fra Trafikstyrelsen til at medtage passagerer fra de to standsningssteder. Køreplanen ligger klar på midttrafik.dk

Borgerne i Thorsager og Hessel har siden Letbanens åbning mod Grenaa 30. april set langt efter Letbanen, når den har passeret standsningsstederne uden at stoppe. Nu har Aarhus Letbane fået tilladelse fra Trafikstyrelsen til at tage standsningsstederne i brug, og det bliver muligt at stige på Letbanen i Thorsager og Hessel fra tirsdag 9. juli. Med åbningen af de to standsningssteder er hele etape 1 af Letbanen nu i drift.

Se den nye letbanekøreplan på midttrafik.dk eller på rejseplanen.dk

I hele juli måned kan man rejse en hel dag med Letbanen for 50 kr. og tage to børn med gratis. Letbanebilletten kan købes i Midttrafik app.