Pressemeddelelse -

Friheden til at rengøre hvad som helst, hvor som helst. Batteridrevet 36V højtryksrenser

Ryobi skaber kontinuerligt nye muligheder for Gør-Det-Selv folket og haveentusiaster, og her er den kulfri 36V højtryksrenser ingen undtagelse. Da den gør det muligt for brugerne at opnå en professionel finish uafhængigt af hvor den anvendes.

Uanset hvad du vil gøre rent, og uanset hvor du er, så kan du nu bruge den højtydende højtryksrenser uden at skulle være i nærheden af en stikkontakt. Du behøver ikke ledning eller støjende alternativer, og du mister ikke noget af den ydeevne, der kræves til opgaven.

Den stærke 36V motor giver dig frihed til at rengøre hvad som helst og hvor som helst – takket være 36V Lithium+ batterierne og den bærbare vandbeholder. Dertil kommer, at du får et miljøvenlig værktøj der har færre vibrationer og er letter i vægt.

Du kan vælge op til ti forskellige redskaber i 36V havesortimentet, så du altid kan holde haven i topform. Slå græsset, trim hækkene, sav brænde, fjern sneen, og ryd op i haven – alt sammen med det samme 36V batteri.

RPW36120HI

Dette er Ryobis første batteridrevne og bærbare højtryksrenser. Selvom RPW36120HI er lille af størrelse, er den som skabt til store opgaver. Den giver op til 1600 W effekt takket være den stærke, kulfri 36V motor. Brugeren vil især glæde sig over at kunne komme op på et tryk på 120 bar med en kapacitet på 320 liter pr. time – det samme som andre produkter på markedet, bare uden ledning. Og støjniveauet er kun 70 dB ved maksimal ydeevne, mindre end konkurrerende mærker.

Det kompakte design passer perfekt som en mobil rengøringsløsning, mens den indbyggede metalramme og teleskophåndtaget af aluminium gør den særdeles holdbar.

"Alt omkring designet og ergonomien er skabt med brugeren for øje. Mundstykket har en 5-i-1 funktion med hurtigt og let koplingsfunktion, og kan anvende forskellige typer rengøringsmiddler. Derudover har mundstykket tre strålediffraktionsvinkler på 40°, 25°, 0°. Alt vigtigt tilbehør opbevares på maskinen, inklusive 8 m slange, turbomundstykke. udløserpistol og sprøjtestav", siger Fredrik Backert, Trade Marketing Manager hos Ryobi.

Smarte funktioner

RPW36120HI har et batterirum med dobbeltlås for at sikre længere levetid og driftstid. Den har desuden en indbygget beholder på 1 liter til rengøringsmiddel med on-demand-funktion, der er let tilgængelig fra sprøjtehovedet.

Højtryksrenseren er beskyttet mod vandstænk, og har tre års garanti – med de sædvanlige fordele, som brugerne forbinder med Ryobi produkter.

Drevet afbatterier

Den nye 36V højtryksrenser sælges som en separat enhed, så du kan opbygge din 36V samling uden at bruge penge på batterier og opladere, hver gang du køber have- og elværktøj.

Ryobi forstår behovet for fleksibilitet til rimelige priser, og derfor udvides det batteridrevne sortimentet løbende.

Ryobis 36V lithium+ batterier giver dine haveredskaber samme ydeevne som benzinmotorer. 36V batterier er ikke kun gode til dine redskaber, men også for dig!

Strøm 36V Lithium+
Tryk 120 bar
Flowhastighed 320 l/t
Lydniveau 70 dB
Beholder til rengøringsmiddel 1 L
Slangelængde 8 m
Vægt uden batteri 12 kg

Du kan finde mere information om RYOBI® og vores andre produkter ved at besøge ryobitools.dk

PRESSEKONTAKT:

Hvis du har yderligere spørgsmål, har brug for mere materiale eller gerne vil tale med os om andre funktioner, så er du meget velkommen til at kontakte: Trade Marketing Manager Fredrik Backert på telefon +46 (0)738 20 80 90 eller e-mail: fredrik.backert@tti-emea.com

OM OS

Techtronic Industries Ltd. er globalt førende inden for kvalitetsprodukter til forbrugere og erhverv inden for bolig og byggeri. Et vedholdende fokus på stærke brands, innovative produkter og enestående mennesker er drivkraften bag vores succes.

GARANTI

RYOBI® elværktøj tilbyder 2 års garanti som standard, men kan nu tilbyde at forlænge garantien til 3 år på alle vores batteridrevne og eldrevne redskaber. Det kræver blot at du registrer dit værktøj online på www.ryobitools.dk inden for 30 dage efter købsdatoen.

• Hobby

• 36v højtryksrenser
  • batteridreven
  • rpw36120hi
  • elværktøj
  • lithium
  • højtryksrenser
  • batteridreven højtryksrenser
  • lithium-ion
  • lithium-ion batterier

Techtronic Industries (TTI) er en førende leverandør af elektrisk værktøj til forbrugere og til professionelle indenfor for konstruktions- og byggebranchen. Som den næststørste aktør på verdensmarkedet er TTI leveringsdygtige i totalløsninger på elværktøj og har et stærkt fokus på højkvalitetsmærker og innovative produkter. TTI’s brede vifte inkluderer højkvalitets elværktøj fra Milwaukee, AEG og Ryobi samt havemaskiner fra Homelite.

Katja Søgaard

Pressekontakt Marketingkoordinator Pressekontakt 40 57 72 26