MILWAUKEES NYE GEVINDSTANGKLIPPER GIVER RENE OG PÆNE SNIT KLAR TIL INSTALLATION

Milwaukee® lancerer en ny dedikeret løsning til klipning af gevindstænger i de mest udbredte størrelser.

DEN KULFRIE M18™ GEVINDSTANGSKLIPPER LEVERER EN HURTIG OG PRAKTISK LØSNING TIL SKÆRING/KLIPNING AF GEVINDSTÆNGER. DEN HAR KAPACITET TIL AT KLARE GEVINDSTÆNGER I M6, M8, M10 OG M12 BLØDT STÅL ELLER M6, M8 OG M10 RUSTFRIT STÅL PÅ FÅ SEKUNDER.

Det nye værktøj har et helt nyt og unikt design med 38 mm indbygget trimlængde og énhåndsbetjent centergreb til ensartede, kontrollerede klip over hovedhøjde. Det giver også brugerne klart udsyn over opgaven for præcise skæringer. Værktøjet er dog ikke kun optimeret til klip over hovedhøjde. Det kan også bruges stationært ved at lægge den fladt på bagsiden for høj stabilitet ved skæring af præfabrikerede stænger.

En kulfri motor og et M18™ REDLITHIUM-ION™ 2,0 Ah-batteri gør det muligt for værktøjet at levere over 300 klip pr. opladning. Klippebakkerne har 4 forskellige størrelser, der kan ændres ved at dreje bakken, så brugeren kan klare de mest almindelige størrelser af gevindstænger. Værktøjets kæber åbnes automatisk, når klippet er gennemført, så brugeren let kan udføre hurtige gentagelser.

Ved at bruge dette specialværktøj slipper brugeren for at anvende eksempelvis en vinkelsliber der både laver gnister, metalspåner og vibrerer voldsomt og er dermed en langt sikrere opgaveløser i hverdagen.

Milwaukee® har altid fokus på at forbedre produktiviteten ved at levere effektive og fagfokuserede løsninger, så brugerne kan arbejde en hel dag med ét enkelt batterisystem. Den nye, kulfri M18™ gevindstangklipper er en del af M18™-systemet, der nu tilbyder mere end 145 elværktøjsløsninger.

Specifikationer:

M18™ Kulfri gevindstangklipper (M18 BLTRC-522X)

• Kapacitet:
  • Blødt stål: M6, M8, M10 og M12
  • Rustfrit stål: M6, M8 og M10
  • Vægt med 2,0 Ah-batteri: 3,9 kg
  • Firesidede over- og underklippebakker
  • LED-lys
  • Indbygget hul til sikringsline

• Leveres med 1 stk. 2,0 Ah og 1 stk. 5,0 Ah M18™ batteri og 1 stk. oplader, klippebakker og nøgle.

Hør mere om den nye M18™ gevindstangklipper, se videoer af den i aktion eller find nærmeste forhandler på www.milwaukeetool.dk

• Hobby

• gevindstangskærer
    • gevindstangsskærer
    • gevindstangsklipper
    • gevindstangklipper
    • lithium-ion batterier
    • lithium-ion
    • lithium
    • elværktøj

OM MILWAUKEE®

For over 90 år siden blev det første stykke Milwaukee-værktøj skabt i Wisconsin, USA. Siden da har Milwaukee fokuseret på én ting: at producere det bedste og mest slidstærke værktøj til professionelle brugere. I dag er Milwaukee et navn, der forbindes med produkter af den højeste kvalitet, længste levetid og største pålidelighed, som man kan købe for penge.

Hos Milwaukee er heavy duty mere end blot en del af et slogan. Det er et løfte om at udbyde det bedste til professionelle brugere. Milwaukees ingeniører designer ikke bare værktøj. De designer værktøj, som løser opgaven bedre, hurtigere, sikrere og mere pålideligt.

Pressekontakt Product Manager, Milwaukee +45 24 89 10 23

Daniel Lawaetz