Mindjumpers deltager i "Community Management 2011"

Huset Markedsføring afholder seminar med Community Management på agendaen, og har bl.a. inviteret Mindjumpers til at snakke om, hvordan man bygger den rigtige community management strategi. Konferencen henvender sig til alle, der har interesse eller er involveret i virksomhedens engagement og overvågning af sociale medier, såsom Community Managers, Social Media Strategists, Online Managers etc.

Mulighederne for at udvikle nye kontaktpunkter i mødet med både eksisterende og nye kunder har aldrig været bedre. Sociale medier har åbnet op for en ny verden, der er langt mere fokuseret på interaktion og engagement end vi tidligere har oplevet. Men med den stigende interesse for sociale medier, er der selvfølgelig også stigende konkurrence. Det handler derfor om at skille sig ud fra de andre, og vide hvordan Community Management gøres på bedst mulige måde.

Deltag i seminaret ”Community Management 2011 – sådan bliver du Danmarks mest sociale brand”, som finder sted hos Huset Markedsføring mandag d. 10. oktober 2011 kl. 8.30-16.10.

Du får overblik over Community Management som rolle, disciplin og konkurrenceparameter. Få indsigt i hvordan du som Community Manager får succes, og skaber dig de bedste arbejdsbetingelser. På seminaret kan du blive inspireret af nogle af de bedste fra branchen!

Herunder kan du se hvilke emner og foredragsholdere, der er på programmet:

”Forbrugerens beslutningsproces anno 2011” - Claus Andersen, Insight Director,
OMD:
Der er sket et dramatisk skifte i forbrugeradfærden, der tvinger danske virksomheder til at flytte budgetter fra traditionel annoncering til interaktiv markedsføring. Få et aktuelt indblik forandringerne i den digitale forbrugeradfærd.

”Community Managerens mange roller” - Lotte Lund Larsen, Digital Projektleder
, FDB:
Med afsæt i virksomhedens fælles vision er det din opgave som Community Manager at skabe de optimale rammer for at tiltrække og fastholde loyale virtuelle relationer til virksomhedens kunder og interesserenter. Virksomhedes presserende behov for at være tættere på sine kunder, gør derfor Community Manageren til en naturlig leder af de samarbejdsprocesser, der skal få dette til at ske.

"Byg den rigtige Community Management strategi" - Jonas Nielsen, Founder & CEO, Mindjumpers:
Som Community Manager skal du skabe værdi både for virksomhedens kunder, men også ledelsen.  Strategien skal favne alle sociale kanaler i dit mix lige fra intranettet til Facebook, Twitter og YouTube, samtidig med at kommunikationen skal bygge bro mellem offline og online.

"Community Management og omdømme i Danske Bank" - Thomas Heilskov, Head of Online Communication & New Media,
Danske Bank:
En aktiv tilstedeværelse på sociale medier bliver en stadig vigtigere del af virksomhedens omdømmestrategi.  Hør om Danske Banks strategi for sociale medier, og hvordan banken har arbejdet målrettet med at gøre sociale medier til en integreret del af bankens kommunikation.

"Kunsten at føre en god dialog med sælgende indhold" - Astrid Haug, Community Manager,
Berlingske Media:
Det gamle markedsføringsråd "Customer is king" gælder stadig, og er kun blevet endnu mere afgørende på sociale medier. Hvordan igangsætter og håndterer man dialogen med kunderne? Hvilket indhold virker på sociale medier? Hvordan skal indholdet skal strukturres, times og doseres for at vække kundernes interesse?

"Carlsberg - Danmarks mest sociale brand" - Jakob Kalkar, Media and Digital Director,
 Carlsberg:
Carlsberg satser målrettet på aktiviteter i sociale medier for at værne om den lokale tilstedeværelse. Hør om Carlsbergs strategiske overvejelser, og hvordan nye digitale satsninger skal vinde kundernes opmærksomhed.

"Hvad kan man med et Social Media Management System?" Mikael Lemberg, Facebook Analytiker,
 Komfo:
Der findes en række værktøjer, der kan gøre dit arbejde som Community Manager nemmere, og som kan hjælpe dig til at optimere og dokumentere den værdi du bidrager med. Hør mere om hvilke værktøjer, der findes på markedet, og hvilke tanker der ligger bag Komfos eget Facebook Management System.

> Se mere om hele arrangementet og tilmelding her

• dialog
  • kommunikation
  • marketing
  • online kommunikation
  • strategi
  • tips
  • jonas nielsen
  • jonas klit nielsen
  • community management 2011
  • huset markedsføring
  • community management strategi
  • foredrag
  • seminar

Mindjumpers er et full service social medie bureau.

Vi hjælper virksomheder med strategisk rådgivning, udvikling, implementering og vedligeholdelse af initiativer på sociale medier. Med udgangspunkt i vores passion, vores kendskab og erfaringer med forskellige sociale medie platforme, rådgiver vi kunder med at navigere i et dynamisk forretningslandskab, der i stigende grad er karakteriseret af brugerdrevet kommunikation.

Jonas Klit Nielsen

Pressekontakt CEO & Founder +45 2040 7091 Vores hjemmeside