Starcom direktør skifter til Mindshare

Louise Bak Schou skifter jobbet som direktør for Starcom i Danmark ud med en nyoprettet stilling som Nordic Business Director hos Mindshare. Stillingen omfatter en plads i den nordiske direktion sammen med de fire lande-direktører samt deltagelse i den danske ledergruppe.

Nordisk vækst og markedets efterspørgsel

Mindshare blev etableret for snart 20 år siden som en global netværksorganisation. Man kan sige, at samarbejde er en del af vores DNA, udtaler Nordic CEO Martin Ove Rasmussen.

Vi oplever, at flere virksomheder i Norden efterspørger netværksbureauer, som kan spejle deres behov og organisation. Men vi er også vokset til en størrelse, der kræver dedikerede ressourcer til udveksling af viden og til at styre et stigende antal tværgående projektgrupper fremad og sikkert i havn. Det er på den baggrund at stillingen er oprettet. Louise har en optimal profil, og jeg er taknemmelig for, at hun har takket ja til udfordringen.

Louise Bak Schou har lang erfaring med at arbejde internationalt. Hun startede sin karriere hos PHD i London og har tidligere været en del af Mindshare i Danmark. Hun har håndteret mange internationale og nordiske kunder gennem karrieren. Varetog senest stillingen som Nordic Client Service Director i Starcom før hun overtog hele ansvaret for den danske forretning for snart to år siden.

Mindshare er mere end 7.000 medarbejdere på verdensplan, hvoraf knap 200 medarbejdere er repræsenteret på kontorer i Oslo, København, Helsinki, Stockholm og Göteborg.

For yderligere information kontakt CEO Denmark & Nordics, Martin Ove Rasmussen, Mindshare, 31674410.

• nordic business director
  • louise bak schou
  • mindshare

Mindshare er Danmarks første integrerede medie- og kommunikationsbureau. Derfor kan vi løse alle de væsentligste marketingudfordringer hos vores kunder - hurtigt, effektivt og kreativt. Godt arbejde skal både kunne måles og mærkes. Især på vores kunders forretning. Vi er markedsdominerende både globalt og lokalt. Med over 7.000 medarbejdere, kontorer i 116 lande og en del af verdens største mediebureaugruppe GroupM.