Pinterestværdige opbevaringsidéer til stuen

Det er altid en proces at forny stuen i højsæsonen for ansigtsløftninger indendørs i de kolde måneder. Man begår som regel en del fejl, når man forsøger at opgradere hjertet i ethvert hjem. Står du derfor overfor en renovering af stuen – ikke mindst, når det gælder opbevaringsløsninger, så spørg Montana for ikke at gå den tunge vej på egen hånd.

Montana tilbyder løsninger til opbevaring af bøger, personlige papirer og naturligvis prydsgenstande gennem en del færdige møbler, der alle er Pinterest værdig: Ready-made Montana Collection, der blandt andet inkluderer enkle løsninger til stuen i alle Montanas 42 lakfarver. Vi foreslår en palette af efterårs- og vinterfarver, der tilfredsstiller behovet for ro, styrke og optimisme primært i blå nuancer i kombination med jordfarver og iøjnefaldende stænk af stærke farver. Spørg efter Montanas 42 farver for at få det mest personlige udtryk.

Bliv inspireret nedenfor:

Montana BEND er et hyldesystem med åbne rum formet som et S. BEND er perfekt til kreativ opbevaring i form af kunst eller andre genstande, der fortæller din personlige historie. BEND findes kun med ophæng.

Kr. 9.595

Montana PAIR er en klassisk skænk – et visuelt yin-yang mellem ting du ønsker at gemme væk og dem, der gerne må gemme sig bag en låge. PAIR er ideel til stue og spisestue og findes med ben, hjul, vægophæng og sokkel.

Fra kr. 8.995

Montana ARCHIVE er perfekt til opbevaring af diverse papirer, der skal være let tilgængelige. Kommoden indeholder seks skuffer og er velegnet til stuens hjemmekontor. ARCHIVE findes med ben, hjul, vægophæng og sokkel.

Fra kr. 10.795

RISE er stuens nye vitrine med glasdører, der afslører de mest elskede glas eller tallerkner man både nyder synet af i det daglige og bruger ved hyggelige middage i stue eller spisestue. RISE findes med vægophæng eller sokkel.

Fra kr. 14.495

READ er til dine bøger og fotoalbum fyldt med gamle minder. READ findes med sokkel og vægophæng.

Kr. 17.895

• Interior design

Montana Møbler A/S produces and supplies storage and shelving systems, tables, and chairs for homes and modern office environments. The Montana shelving system is designed by Peter J. Lassen. The flexible modular system and the inspiring colour palette offer freedom to create your own personal room and to personalize your style. Montana’s table and chair series are designed by Arne Jacobsen, Verner Panton, Andreas Hansen, Peter J. Lassen, Joakim Lassen and schmidt hammer lassen design.

Trine Roed

Press contact Digital Marketing Manager Social media I Digital marketing +45 25326543