Rabatdag for pensionister på M/S Museet for Søfart

Pressemeddelelse   •   Jan 26, 2016 13:45 CET

Tirsdag er fra d. 2. februar rabatdag for pensionister på M/S Museet for Søfart i Helsingør. For entrébillettens pris får man en gratis rundvisning og kaffe og kage med i købet.

Besøg på M/S Museet for Søfart bliver nu både billigere og nemmere for pensionister, når der hver tirsdag er rabatdag på museet.

Pensionister (65+) kan nu forhåndsreservere en pakke til 90 kr. pr. person, der består af entré, rundvisning kl. 11 og kaffe og kage i museets café.

Man betaler kun entréprisen og får rundvisning (normalpris 900 kr.) og kaffe/kage gratis.

Tilbuddet gælder om tirsdagen (på nær i skoleferierne). Deltagerantallet på en rundvisning er max. 20 personer. Rundvisningen varer en times tid, og efterfølgende kan man nyde kaffe og kage i museets café.

Hvis man vil være sikker på en plads på rundvisningen, skal man forhåndsreservere ved at sende en mail til booking@mfs.dk med datoen man ønsker rundvisning og antal personer. Man kan også møde op og deltage i rundvisningen, hvis der stadig er pladser.