Pressemeddelelse   •   Dec 10, 2013 05:18 CET

Ny betænksom julegaveidé til børn og unge. Nu har du mulighed for at give dit barn eller barnebarn mere selvtillid i skolen og bedre fremtidsmuligheder. Professionel og struktureret Lektiehjælp fra My Academy er måske årets julegavehit. My Academy har oplevet en enorm efterspørgsel siden vi åbnede i Danmark i starten af året. Ifølge Rune Sørensen, Country Manager for My Academy, er efterspørgslen steget i starten af December da mange forældre og bedsteforældre gerne vil give deres børn/børnebørn et klippekort eller et abonnement på professionel privatundervisning som julegave.

Hvorfor give professionel lektiehjælp i julegave;

• Mere motiverede børn

• Faglige dygtigere børn. I gennemsnit 1,67 karakterspring*

• Bedre fremtidsmuligheder

• Bedre investering end fx en Iphone 5

• Forbedrede sociale evner

• Penge i statskassen i stedet for at denne hjælp handles på det sorte marked

• Professionel og struktureret hjælp og vejledning

TV2 og Radio 24syv har testet My Academys services. Her er links til hvordan det forløb.

Trustpilot 5 stjerner fra vores kunder. Læs mere her: http://www.trustpilot.dk/review/my-academy.dk

* I gennemsnit løfter vi vores elevers karakter med 1,67 ved brug af UGEVIS20, 120min. Lektiehjælp er Årets julegave! Giv dit barn bedre fremtidsmuligheder og selvtillid i skolen!

My Academy er Skandinaviens største lektiehjælp- og privatundervisningsvirksomhed. My Academy omsatte i 2010 for 19 millioner SEK, i 2011 for 26 millioner SEK og i 2012 for 35 millioner SEK. My Academy har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping, Norrköping, Västerås, Helsingborg, Lund, Uppsala og nu også i København. My Academy har ansat ca. 2.500 undervisere og producerede ca. 100.000 lektiehjælpstimer i 2012.

Kommentarer (0)