Dine analyseværktøjer er nu endnu bedre!

Dine analyseværktøjer er nu endnu bedre!

For at få ordentligt udbytte af dit hårde arbejde er det essentielt at kunne måle effekten for dit brand. Hos Mynewsdesk stræber vi ikke kun efter at give dig den mest opdaterede publicerings- og distributionsplatform men også de bedst muligt værktøjer og analysemetoder så du kan se, hvor effektivt du bruger denne platform.

Derfor har vi nu givet Mynewsdesk’s analysedel Analyze en grundig opdatering.

Hvad er blevet ændret?
Vores mål er at hjælpe dig til at forstå resultater og analyser hurtigere og mere intuitivt, så du kan tilpasse strategien efter dine succesfulde og mindre succesfulde tiltag.

Vi har samlet viden fra interviews med kunder og best practice i branchen og har givet designet en gennemgribende overhaling. Når du logger ind, vil du se en redesign af analysedelen og statistikken på de individuelle historier.

Vi har også forbedret backend, så vi kan levere tal og statistikker til dig mere effektivt.

Men dette er bare første version. Vi vil sikre os, at du får mest muligt ud af disse forbedringer. Derfor bygger vi videre på Analyze ud fra den input og feedback vi får fra jer - vores kunder.

Hvordan får jeg adgang til den første version af det nye design?
Hvis du er Plus eller Premium kunde kan du logge ind i Mynewsdesk og gå til Analyze. Der vil du se en knap, som opfordrer dig til at teste den nye version. Når du klikker på den ser du det nye og forbedrede Analyze. Du kan altid gå tilbage til den nuværende version.
Hvis du ikke har adgang til Analyze, så kontakt venligst din account manager eller kundeservice.

Hvordan kan jeg give jer feedback?
Når du vælger det nye Analyze, vil du se et link til en undersøgelse om opdateringerne. Du kan også altid kontakte din account manager eller vores kundeservice.

Hvad sker der herefter?
I løbet af de næste uger indfører vi flere forbedringer og opdateringer baseret på den feedback, vi får. Vi sætter pris på al jeres feedback! Når vi er klar til at indføre det nye design af Analyze permanent, så giver vi besked.

Hold øje!

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk