Se de nye forbedringer i Mynewsdesk’s Network

Se de nye forbedringer i Mynewsdesk’s Network

Tidligere i år lovede vi vores kunder at komme med endnu flere opdateringer som skal forbedre Mynewsdesk. Vi startede med et nyt design, og nu er vi glade for at kunne præsentere en opdatering på Network.

En af de vigtigste sider ved at arbejde med PR og kommunikation er at holde styr på nøglekontakter og influencers. Vi ved, hvor svært det kan være at holde styr på alle kontakter, specielt hvis du skal huske deres kontaktoplysninger og have jævnlig kontakt med dem. Vi vil gøre det nemmere for jer. Helt enkelt har vi ændret et par ting, så I får endnu mere kontrol.

Hold styr på individuelle kontakter
Den første forbedring er, at du nu fuldt ud kan redigere dine kontakters profiler. Du kan ændre navn, email-adresse, beliggenhed og telefonnummer. Du kan også tilføje deres sociale medier profiler og en kort beskrivelse.

Oven i det kan du også skrive tidsbestemte noter for hver profil. Disse noter kan logge events eller actions relateret til individuelle kontakter. Hvis din Mynewsdesk konto bliver brugt af flere personer kan du også se, hvem i teamet der har oprettet noterne og få et overblik over jeres forhold til de enkelte kontakter.

Skärmavbild 2016-03-29 kl. 16.48.16.png

Importer kontaktlister direkte
Hvis du arbejder med lister i f.eks. Excel eller Google Sheets har vi gjort det nemmere for dig at importere listerne i din Mynewsdesk konto.

Du kan let uploade disse lister, uanset hvilken filtype de er, direkte til Mynewsdesk. Marker kontaktinformationen i jeres spreadsheets til de korrekte informationsfelter i Mynewsdesk, tilføj de uploadede kontakter til eksisterende eller nye distributionslister og that’s it.

Brug let din egen “Fra” emailadresse
Vi har også forbedret den måde, du sender emails på. Der skal altid være en afsender på emails, og hvis du ikke vil bruge hello@mynewsdesk.com kan du nu selv vælge en afsender email - enten din egen eller fælles for virksomheden. Denne feature gælder indtil videre kun for Premium-kunder. Udfyld helt enkelt feltet, helt uden at involvere IT eller ventetid. Alle emails, som du sender via Mynewsdesk, ser nu ud som om de kommer fra den valgte email-adresse.

Hold udkig efter endnu flere produkt lanceringer og forbedringer i de kommende uger!

Har du opdaget nogle fejl?
Vi arbejder hårdt på at forbedre produktet, men der kan naturligvis forekomme børnesygdomme. Hvis du ser noget, der ser forkert ud eller ikke virker, så tøv ikke med at kontakte os. Tag kontakt til vores kundeservice enten via live chatten i dit newsroom eller via http://www.mynewsdesk.com/support.

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk