Kom i gang igen efter sommeren

Kom i gang igen efter sommeren

Velkommen til hverdagen! Er det hårdt at være tilbage? Vi iler med førstehjælp i form af efterårets bedste lifehacks for dig, der arbejder med kommunikation og PR.

Et skud inspiration
En effektiv måde at komme op i gear efter ferien er ved at tilmelde dig en af efterårets konferencer. Traditionen tro er der mange at vælge imellem, men vi på Mynewsdesk tillader os at fremhæve PR Bootcamp. Det er en hel dag udviklett koncept udviklet af Mynewsdesk med alle de værktøjer og oplæg, vi mener, en dygtig kommunikatør i 2018 har brug for. Konferencen har allerede været afholdt i Tyskland, Norge, Sverige og England. Den 26. september afholdes Bootcamp i Aarhus, og den 2. oktober i København.

Du får 20% Early Bird-rabat ved tilmelding senest 31. August.

Tilmeld dig Bootcamp Aarhus her og København her

En hjælpende hånd til content produktion
Flere af Mynewsdesks kunder har succes med at arbejde struktureret med en content calender. Blandt andet David Rasmussen, PR and Marketing Manager hos B2B-virksomheden CatalystOne siger “Jeg kan varmt anbefale at lave en content kalender. Så kommer det ikke bag på en, at påske eller fars dag nærmer sig. Det kan både være nationale mærkedage eller lokale arrangementer, som man skal huske at skabe content til.”

Mynewsdesk har lavet et bud på en enkel og effektiv content kalender. Den kan downloades som en del af en overordnet PR plan - helt gratis naturligvis.

Download den her

Produktiv lytning
Når du har skrevet en masse lækkert content, så skal det selvfølgelig sendes ud til de rette journalister og andre modtagere. En tommelfingerregel indenfor kommunikation og PR-branchen siger tidsfordeling på 10% content, 90% distribution.
Derfor afholder Mynewsdesk webinaret “Tid, timing og tillid - vejen til bedre medieomtale”den 12. september kl. 13.00-13.45.

Vi kommer blandt andet ind på, hvordan du lettest laver et skræddersyet pitch, hvordan man finder frem til de rigtige journalister og medier, og hvordan du bliver journalisternes mest værdifulde kilde.

Tilmeld dig webinaret her

Jourhavende Pressekontakt