Mynewsdesk har fået nyt design

Mynewsdesk har fået nyt design

Mynewsdesk er meget stolte over at kunne præsentere et nyt design på vores forside. Det nye udseende gør det enklere for både dig og de personer, som du gerne vil nå med dit budskab, at bruge Mynewsdesk.

- Vi har lagt meget tid i at få vores kunders presserum vist frem på startsiden, så de nemmere når ud med deres budskab, siger Jonny Strömberg, en af udviklerne bag det nye Mynewsdesk.

Det første du ser, når du går ind på mynewsdesk.com er vores nye startside. Siden er designet til i endnu højere grad at fremvise presserum og materiale. Dette gøres bl.a. med den nye funktion "infinite scroll", der automatisk loader alt nyt materiale, når man når bunden af siden.
- Vi ville gøre det simpelt for vores brugere at få et godt overblik over det materiale, som de leder efter, siger Jonny Strömberg.

Når du er logget ind, er den største nyhed den redesignede værktøjsmenu. I toppen findes Dashboard, Publish, Network, Explore, Analyze og Newsroom. Denne menu følger med på alle undersider på Mynewsdesk, når du er logget ind. Dette betyder, at du aldrig farer vild på siden uden at kunne finde tilbage til dine kommunikationsværktøjer.

Når du publicerer, er der også sket ændringer i designet. Det er dog vigtigt at påpege, at ingen af funktionerne er blevet fjernet, tilføjet eller flyttet, udseendet er bare nyt.

Vi er som sagt meget stolte over, hvad vores udviklere har præsteret, og håber, at du bliver lige så glad for det nye design, som vi er! Hvis du har nogle spørgsmål eller kommentarer til det nye design, så er du som altid velkommen til at kontakte os på denmark@mynewsdek.com eller på +45 7799 3279.

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk