Gå til indhold
For at gøre det endnu lettere for jer har vi nu skabt en række forbedringer i vores billedhåndteringsværktøj!

Mynewsdesk præsenterer stolt...En helt ny billedbank!

Et billede siger mere end 1000 ord.

Det ordsprog kender vi alle, og vi har nok også alle oplevet at blive berørt og bevæget af et tankevækkende billede. Hos Mynewsdesk opfordrer vi altid jer, vores kunder, til at skabe levende historier med smukke, interessante, sigende billeder. For at gøre det endnu lettere for jer har vi nu skabt en række forbedringer i vores billedhåndteringsværktøj.

Vi byder velkommen til vores nye og forbedrede Billedhåndtering.

Med den nye Billedhåndtering kan du blandt andet:

• Uploade flere billeder på samme tid
  • Bruge filnavnet som overskrift
  • Importere billeder fra dine andre newsrooms
  • Navngiv og rediger flere billeder på samme tid
  • Let afpublicere billeder
  • Slette flere billeder på samme tid med kun få klik
  • Tilføje tekst til billeder

Hvordan får jeg adgang til denne nye feature? Du finder den, når du går ind under Publish -> Billeder. Klik for at skifte til det nye design. Der vil være mulighed for at skifte mellem den nuværende og nye billedhåndtering, så alle kan føle sig bekvemme med forbedringerne, inden de bliver aktiveret.

Dette er kun første version. Udviklerne hos Mynewsdesk fortsætter med arbejde på vores funktioner, herunder billedhåndteringen, og vil opdatere værktøjet løbende. Vi ønsker, at alle vores kunder skal få det optimale ud af produktet. Derfor er dine inputs og feedback yderst velkommen - send os en mail eller ring (oplysninger finder du i vores newsroom).

Vi håber du får glæde af den nye Billedhåndtering!

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk