Del virksomhedens historier på LinkedIn med Mynewsdesk

Del virksomhedens historier på LinkedIn med Mynewsdesk

Med Mynewsdesk er det nu også muligt at publicere pressemeddelelser, blogindlæg, billeder og videoer på din virksomheds LinkedIn-side direkte fra Mynewsdesk.

Mynewsdesk har implementeret LinkedIn som en kanal, hvilket giver brugerne mulighed for at uploade indhold direkte til virksomhedens LinkedIn-side, så snart de publicerer det på Mynewsdesk.

LinkedIn har vist sig som en essentiel platform for brugere verden over til at vedligeholde professionelle relationer og finde jobmuligheder. Derudover kan brugerne på LinkedIn også følge virksomheders nyheder, blive medlemmer af relevante grupper, modtage opdateringer i deres nyhedsfeed og dele indhold til deres netværk.

De 259 millioner brugere har også tiltrukket virksomheder til LinkedIn, hvor virksomhederne kan dele nyheder og gå i dialog med deres followers. Dette er årsagen til, at det nu er muligt at publicere til LinkedIn fra Mynewsdesk.

Sådan tilføjes LinkedIn som kanal på Mynewsdesk

Følgende trin skal udføres af LinkedIn-sidens administrator:

1. Log ind på Mynewsdesk (Har LinkedIn-sidens administrator ikke en bruger på Mynewsdesk, kan denne oprettes her)
  2. Klik på menuen Newsroom og vælg Kanaler
  3. Aktiver kanalen LinkedIn
  4. Log ind på LinkedIn
  5. Godkend appen fra Mynewsdesk

Idéen til denne feature kom fra Mynewsdesks kunder. Har du selv en god idé til at gøre Mynewsdesk bedre, så klik ind på http://www.mynewsdesk.com/dk/contact og vælg, hvordan du vil formidle din idé.

Om LinkedIn

LinkedIn er et online socialt netværk, der blev grundlagt i 2002. Netværket har fokus på professionelle relationer og består af 259 millioner brugere fordelt over 200 lande.

En profil på LinkedIn indeholder ofte information såsom tidligere og nuværende job, evner og kvalifikationer. LinkedIn-brugere kan blive medlemmer af grupper inden for deres branche eller lede efter jobmuligheder, mens virksomheder kan gå i dialog med deres followers via deres egen virksomhedsside på LinkedIn.

Besøg Mynewsdesks side på LinkedIn for jobopslag og nyheder fra PR-branchen.

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk