Mynewsdesks Jonathan Bean leder Nordic Local Media Conference

Mynewsdesks Jonathan Bean leder Nordic Local Media Conference

Den 26.-27. maj mødes Nordens førende medievirksomheder til Nordic Local Media Conference i Stockholm. Jonathan Bean, COO for Mynewsdesk, leder konferencen sammen med Merja Helle, forskningsleder ved Mediaconcept Laboratory i Helsinki.

Årets Nordic Local Media Conference omhandler tre temaer med fokus på Norden: lokalt medieindhold på iPads og e-readers, hvordan lokalt indhold kan blive lønsomt, og kommercielle muligheder med lokale målgrupper. Førende aktører i branchen fra Sverige, Norge, Finland og Danmark samles for at dele ud af fremgangsrige eksempler og innovative løsninger i det nye digitale medielandskab.

– Det er en ære at få lov til at lede konferencen, udtaler Jonathan Bean, Chief Operating Officer hos Mynewsdesk. – Jeg ser frem til at diskutere både udfordringerne såvel som mulighederne i det strukturelle skift i medieforbruget, og hvordan ledende nordiske medievirksomheder møder udviklingen.

Sammen med Merja Helle, forskningsleder hos Mediaconcept Laboratory ved Aalto-universitetet i Helsingki, er han moderator for eventet, som afholdes den 26.-27. juni på Courtyard Stockholm Kungsholmen. Blandt deltagerne findes repræsentanter fra blandt andet Sveriges Radio, finske Hufvudstadsbladet, danske Ekstra Bladet og norske Dagbladet.

– Mynewsdesk har i dag en stærk tilstedeværelse i hele Norden, og disse markeder spiller en hovedrolle i vores globale ekspansion, siger Jonathan Bean. – Konferencen er en god måde at positionere os på og styrke vores relationer med førende medievirksomheder i regionen.

Nordic Local Media Conference organiseres årligt af Wan-Ifra, World Association of Newspapers and News Publishers, i samarbejde med svenske Tidningsutgivarna og dets nordiske søsterorganisationer.

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk