Produktopdatering: Nu kan du få mere viden om dine kontakter

Produktopdatering: Nu kan du få mere viden om dine kontakter

Vi har lavet nogle ændringer, som kan hjælpe dig med at få flere informationer om dine kontakter. Du kan nu se hvilke af dine kontakter, som læser dine nyheder, og hvilke der klikker på dine links. Vi har yderligere ændret navnet på funktionen, som tidligere hed “Network” til “Contacts”, da vi mener, at det nye navn er mere sigende og simpelt.

Hvad er så det nye? Nu er det muligt at segmentere distributionslisten, så du kan holde styr på, hvad dine kontakter foretager sig. Hvis du vil sende en målrettet release til kontakter, som åbner eller ikke åbner dine e-mails, så er det nu en mulighed! Du kan yderligere sortere dine lister i alfabetisk orden efter enten navn, e-mailadresse eller virksomhed.

Vi har også tilføjet en tidslinie til dine kontakter, så du kan følge med i hvilke historier en bestemt kontakt finder interessante eller uinteressante.

Vi lancerer dette gradvist, så vi kan forbedre os, ud fra den feedback vi modtager. Hvis du mener, at du er klar til den nye “Contacts” så er det let at skifte i Mynewsdesk værktøjet, da vi har sat en hjælpefunktion op til formålet.

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk