Mattias Malmström ny administrende direktør hos Mynewsdesk

Mattias Malmström ny administrende direktør hos Mynewsdesk

Mynewsdesk annoncerede i sidste uge Mattias Malmström som ny administrerende direktør.

Malmströms primære fokus vil være at sikre fortsat vækst, og dermed styrke Mynewsdesk som førende indenfor moderne kommunikation og teknologi.

"Jeg er meget spændt på at have fået muligheden for at sikre Mynewsdesks forsatte vækst i de kommende år," siger Mattias Malmström, ny administrerende direktør hos Mynewsdesk.

"Den udbredte markedsførings kampagne vil fortsætte med at udvikle Mynewsdesks evne til at ændre og fornye sine kunders forslag, ogl fortsat være stærk og gøre det muligt for brands at fortælle deres historier gennem mange forskellige mediers kanaler".

Mattias har en succesfuld erfaring med at sikre hurtig vækst i den finansielle sektor.
Malmstöm var tidligere administrerende direktør for kapitalmarkedernes rådgivningsvirksomhed Remium og europæisk direktør for den førende online handselsselskab CMC markets.

"Vi tror, at Mattias klare lederevner og erfaring med hurtigt voksende internationale virksomheder vil bringe den nødvendige fokus for at føre Mynewsdesk videre til det næste skridt og sikre yderligere vækst," siger Andreas Emblem, formand for Mynewsdesk.

"At servicere 60.000 kommunikatører og 5.000 mærker er kun begyndelsen af historien," siger Mynewsdesk grundlægger og CEO, Peter Ingman. "Jeg tror, Mattias og resten af Mynewsdesk vil tage virksomheden til endnu større højder i de kommende år, og jeg ser frem til at arbejde for, sammen med Mattias, at opnå de høje ambitioner, vi alle har."

For flere informationer kontakt venligst

Andreas Emblem

Chairman Mynewsdesk, Divison Head Direct Relations NHST Media Group

andreas.emblem@nhst.com

Mynewsdesk
Mynewsdesk er en PR-platform, hvorfra virksomheder og organisationer kan publicere pressemeddelelser, billeder, videoer og andet materiale til journalister, bloggere og øvrige interessenter. Alt materiale samles i et søgemaskineoptimeret newsroom, hvor brugerne kan trække statistik på alle publiceringer og måle deres ROI.

Følg også Mynewsdesk her:

Jourhavende Pressekontakt

Mynewsdesk - En effektiv måde til at forbedre kendskabet til dit brand

Mynewsdesk hjælper organisationer og virksomheder med at nå ud til den rette målgruppe og øge kendskabet til deres brand. Vores smarte platform gør det lettere og mere effektivt for dig at publicere, distribuere og mål måle på dine PR- og kommunikationsindsatser. Alt sammen på én og samme platform.

Når du samler hele din PR-indsats ét sted, bliver det lettere for dig at brande din forretning og overvåge de relevante kanaler. Det hjælper dig med at kunne måle på dine resultater.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unikke besøgende hver måned, og der bliver publiceret 80.000 historier om året. Over 4000 organisationer i verden bruger Mynewsdesk til at forbedre deres PR-indsatser, og hele 70% får omtale i medierne.

Læs mere på: www.mynewsdesk.com/dk