NNIT og Arla Foods indgår aftale på ny

NNIT og Arla Foods indgår aftale på ny

NNIT forlænger sit samarbejde med det internationale mejeriselskab Arla Foods

København, 5. januar, 2018 – NNIT, en førende leverandør af it-services og konsulentydelser, forlænger sin aftale med Arla Foods.

Gennem de kommende fem år vil NNIT A/S således fortsat sikre høj kvalitet, sikkerhed og stabilitet i den internationale mejerivirksomheds it-infrastruktur og -drift.

Aftalen markerer fortsættelsen af det succesrige samarbejde, som har varet i mere end fem år, siden august 2012. Værdien af aftalen andrager et mellemstort, trecifret DKK millionbeløb.

NNIT overtog i 2012 ansvaret for en væsentlig del af grundstammen i Arla Foods’ it-drift, og forlængelsen af aftalen er et rygklap, forklarer Jacob Hahn Michelsen, Senior Vice President, NNIT:

”Det er en betydelig anerkendelse for NNIT, at Arla Foods fortsat betror os denne kerneopgave, og det illustrerer vores evne til at forlænge meget store it-kontrakter på basis af vores solide erfaring og kompetencer.”

Torben Fabrin, Senior Vice President for Arla IT, ser ligeledes frem til det fortsatte samarbejde og siger:

”Vi ser frem til at fortsætte samarbejdet med NNIT. Arla Foods er en global virksomhed med salg i over 120 markeder og andelshavere i 7 europæiske lande. Det er vigtigt for os at vi altid hurtigt kan kommunikere med hinanden over hele verden og derfor har vi brug for fleksible, moderne og stabile it-løsninger. Det oplever vi at NNIT leverer, og derfor har vi forlænget samarbejdet.”

Aftalen træder i kraft i januar 2018, løber frem til 2022 og erstatter den hidtidige aftale, der udløber i 2018.

********

Helga Heyn, NNIT Communications, +45 30 77 81 41, hhey@nnit.com

********

Om Arla Foods
Arla Foods er et internationalt mejeriselskab ejet af 11.200 landmænd fra Danmark, Sverige, Storbritannien, Tyskland, Belgien, Holland og Luxemburg. Arla Foods er en af de stærkeste aktører i den internationale mejeriverden, med et bredt sortiment af mejeriprodukter af højeste kvalitet. Velkendte mærker som Arla®, Lurpak® og Castello® hører til Arla familien. Arla Foods er også verdens største producent af økologiske mejeriprodukter.

Om NNIT
NNIT A/S er en af Danmarks førende leverandører af it-services og rådgivning. NNIT A/S leverer en bred vifte af it-services og -løsninger til sine kunder, primært inden for life-sciences-sektoren i Danmark og internationalt samt til kunder inden for kundegrupperne public, enterprise og finans i Danmark. NNIT A/S har flere end 3.000 medarbejdere globalt.www.nnit.com