En træværksmaling med suveræne egenskaber!

En træværksmaling med suveræne egenskaber!

HELMAT ELLER HALVBLANK OG EN HÅRD, SLIDSTÆRK OVERFLADE
Med Superfinish V udvider Nordsjö sit sortiment af træværksmaling med en maling som giver en ekstrem modstandsdygtig, hård overflade. Dertil kommer muligheden for, at kunne vælge mellem den halvblanke glans 40 eller den trendy og helmatte glans 5. Den suværene sammenflydning giver overfladen et sprøjtemalet udseende.

Dokumenteret kvalitet
Nordsjö Superfinish V udmærker sig blandt andet ved sin gode sammenflydning. Endvidere ved at den ikke klæber og kan efterstryges uden at der opstår penselspor. Andre højt værdsatte egenskaber, er den exceptionelle flotte overfladefinish som giver en eksklusiv og meget moderne overflade – uanset glans.

Mulighedernes træværksmaling
Nordsjö Superfinish V er et vandigt produkt til maling af indendørs træværk. Produktegenskaberne sikrer at den malede overflade bliver ekstremt hård og holdbar. Dermed kan den helmatte Superfinish V anvendes også på udsatte underlag, f.eks. køkkenlåger og badeværelsesskabe. Mulighedernes træværksmaling kan selvfølgelig også påføres med sprøjteanlæg – også med varmesystem.

Nordsjö Superfinish V – kort fortalt:

• Har en ekstremt god sammenflydning
  • Giver overfladen et sprøjtemalet udseende
  • Findes i glans 5 og 40

For mere information kontakt:
Katrine Jensen – Marketing Koordinator
Akzo Nobel Deco A/S
Telefon +45 5133 4575
katrine.jensen@akzonobel.com

Nordsjö varemærket har sine rødder i Nordström & Sjögren AB, som allerede i 1903 startede sin virksomhed. I dag er Nordsjö et af de ledende og mest innovative varemærker i Norden. Vi har stor fokus på at udvikle og fremstille produkter, som er holdbare og bæredygtige for vort miljø og vores ambition er hele tiden at ligge minimum et skridt foran de krav som samfundet og lovgivningen stiller. I vores produktion i Sege, lige udenfor Malmö, som er Nordens største, udvikles og fremstilles maling, lak, spartel og træbeskyttelse til private forbrugere og erhvervsfolk. Nordsjö indgår i AkzoNobel koncernen, som er verdens største producent af maling.

Koncernen
AkzoNobel er verdens største producent af maling og ledende fremstiller af speciale kemikalier. Vi leverer innovative produkter til virksomheder og private forbrugere verden over og brænder for at udvikle holdbare løsninger for vore kunder.

Blandt vore velkendte varemærker er Sadolin, Pinotex, International og Sikkens. Vi er en Global Fortune 500 virksomhed og rangeres fortsat som en af de ledende virksomheder på Dow Jones Sustainability Index. Med hovedkontor i Amsterdam, Holland, er vi repræsenteret og aktive i mere end 80 lande hvor vore 55.000 engagerede medarbejdere leverer Tomorrow’s Answers Today™.