NOVASOL vinder årets E-handelspris

380 forventningsfulde mennesker fra den danske e-handelsbranche var d. 24. maj samlet på Axelborg i København, til uddelingen af dette års E-handelspris i en række forskellige kategorier. Blandt de nominerede var NOVASOL som kunne gå hjem som vinder i kategorien; Cross Border.

Med mere end 40 års erfaring indenfor sommerhusudlejning i Danmark og i størstedelen af Europa er det meget vigtigt for NOVASOL, at vores gæster let kan bestille sommerhuse online, let kan danne sig et overblik over hvilke forskellige sommerhuse der tilbydes samt hvornår det præcise sommerhus de ønsker at bestille, er ledigt og  som vinder af E-handelsprisen indenfor Cross Border kategorien, er NOVASOL nu blevet belønnet for denne indsats.

”Vi er utrolig stolte over at modtage denne pris og anser det som en stor anderkendelse af vores virksomhed. Samtidig er det et stort klap på skulderen til alle medarbejdere i NOVASOL, som dagligt arbejder på at skabe de bedst tænkelige ferieoplevelser for vores gæster” udtaler E- Commerce manager for Europa, Philip Hoeg Kildegaard.

Begrundelsen for hæderen rammer også meget præcist de tanker og ideer der ligger til grund for NOVASOLs måde at agere på online.

• Novasol er en virksomhed, der for alvor har taget springet fra katalogbaseret salg til en digitaliseret løsning, der gør det nemt, indbydende og enkelt for kunden at finde det ønskede og indgå aftalen.
  • Hele salgsprocessen styres fra Danmark, hvor online løsningen er ensartet i design og funktionalitet – uanset hvilket land, der sælges i.
  • De gamle dyder som ordentlighed og troværdighed er stadig i højsædet, og ambitionerne er høje.
  • Novasol satser på at vokse og blive verdens største udlejere af ferieboliger – både via organisk vækst og via opkøb.
  • Vækst og etablering på nye markeder er i fokus lige nu, og de siger selv: ”Det første skridt tog 36 år – de næste mål for Syd- og Centraleuropa skal nås inden for 3-4 år”.

For yderligere informationer om NOVASOL, kontakt Philip Høeg Kildegaard, Sales Manager Denmark & Scandinavia. Telefon: 39 14 31 72 eller via mail: philip.hoeg.kildegaard@novasol.com.

• Virksomhed, generelt