Sommerferie og store sportsoplevelser i en pakke.

En sommer fuld af store sportsbegivenheder står for døren, med både Europa Mesterskabet i fodbold, de Olympiske Lege i London og Tour de France.

Mange af disse begivenheder finder sted lige midt i sommerferien, men bare rolig, for du har masser af muligheder for at nyde både sommeren og de store øjeblikke i sportens tegn. Hos NOVASOL er vores sommerhuse nemlig klar til at tage imod dig, dine venner og familie med alle de faciliteter der skal til, for at kombinere sport og sommerferie.

Skal du holde sommerferie i Danmark, finder du nemt et sommerhus som er klar til at modtage signalet fra f.eks. de mange EM kampe i både Polen og Ukraine. På vores hjemmeside ser du nemt i hvilke sommerhuse du kan modtage henholdsvis DR og TV2, som bl.a.  viser de forskellige EM kampe. På præsentationen af sommerhuset, under emnet ”Faciliteter”, står der hvilke kanaler der modtages i det pågældende sommerhus.

Efter et par dage foran TV skærmen, trænger du måske til lidt motion? En god cykeltur vil være et oplagt valg, og det er lige til. Når du lejer sommerhus i Danmark hos Novasol, er det nemlig også muligt at leje cykler, som bliver leveret direkte ved sommerhuset. Du kan både leje børne – og voksen cykler samt diverse ekstra udstyr som barnestol og cykelefterløber til de mindste, så alle kan komme med. Når dagens strabadser er overstået, kan du læne dig tilbage og vende dagens små og store oplevelser i dejlige kvalitetshavemøbler, som mange af vores huse er udstyret med. Disse huse er genkendelige med et bestemt symbol både på vores hjemmeside og i vores katalog.

Holder du ferie sammen med personer, som ikke er så sportsinteresserede, er der med vores forskellige rabataftaler masser af muligheder for at krydre sommerferien med et besøg i f.eks. Djurs Sommerland eller Legoland, hvor du som NOVASOL gæst får rabat på entréen. På vores hjemmeside finder du flere gode kundefordele - også i udlandet.                                                                                                                       Skulle vejret være lidt gråt en dag, så kan du med fordel vælge at leje et af vores huse med gratis adgang til et nærliggende badeland. Her er garanti for høje varmegrader og masser af sjov - en aktivitet for både store og små uanset vejr og vind.

Har du nu bestemt dig for, at dette års sommerferie skal holdes sydpå, så kan du også med ro i sjælen vælge at leje et af vores sommerhuse i udlandet. I en lang række af vores udenlandske huse, er der også mulighed for at kombinere ferien med store sportsøjeblikke i TV.

Alle ingredienser til en sjov, spændende og helt igennem sommerlig ferie, er altså på plads og hos NOVASOL glæder vi os til at byde dig velkommen i sommerlandet, både herhjemme og i udlandet.

For yderligere informationer om NOVASOL, kontakt Philip Høeg Kildegaard, Sales Manager Denmark & Scandinavia. Telefon: 39 14 31 72 eller via mail: philip.hoeg.kildegaard@novasol.com

• sommerferie
  • danmark