Natural Products Scandinavia lancerer Who’s Who in Green Beauty Scandinavia

Natural Products Scandinavia – Nordens største fagmesse for grøn skønhed, sundhed, fødevarer og naturlige og miljøvenlige produkter– har i dag lanceret ”Who’s Who in Green Beauty Scandinavia”, i samarbejde medNOC Sweden.

”Who’s Who in Natural Beauty” er allerede et bredt anerkendt initiativ i Storbritannien af Natural Beauty News (tidligere Natural Beauty Yearbook), udgivet af Diversified Communications UK. På grund af den eftertragtede listes fortsatte succes har Diversified, der er arrangører af Natural Products Scandinavia, nu lanceret samme format til messen i november.

Initiativet, der er etableret inden for et særdeles konkurrencedygtigt område, byder på en sjælden mulighed for at anerkende det hårde arbejde og den dedikation, som nogle af de dygtigste folk i denne branche har præsteret og dermed hjulpet til at forme måden, hvorpå offentligheden forstår naturlige og økologiske grønne produkter i Skandinavien og andre regioner. Branchefolk stemmer på vinderne, som bliver annonceret den 14. november på Natural Beauty-Theatre på Natural Products Scandinavia.

“Det nye Who’s Who in Green Beauty Scandinavia fejrer sammensætningen af personligheder inden for grøn skønhed, som gør dette til en virkelig spændende sektor at være involveret i,” siger Fiona Allen, portfolio director i Natural Products Scandinavia.

”Fra selvstændige detailhandlere og brand-ejere til produktudviklere, journalister og bloggere er der nogle utrolige personligheder, hvis passion for grøn skønhed hjælper med at drive den naturlige, økologiske, etiske og bæredygtige industri fremad. Vi ønsker at anerkende disse passionerede mennesker, der virkelig gør en forskel, og fejre den fremgang, der indtil videre er skabt i Skandinavien. Nomineringer leveres af branchen, og der stemmes via en jury, der består af repræsentanter fra Sverige, Norge, Finland, Danmark og Storbritannien. Derfor er det vigtigt gøre din stemme gældende!”, siger hun.

Henrik Olténg, der er stifter af NOC Sweden og dommer i Who’s Who, siger: “I NOC Sweden er vi virkelig begejstrede over lanceringen af dette initiativ. Denne kategori er i vækst, og det er på tide at anerkende og fejre dem, som er på forkant med bevægelsen hen imod sundere kosmetikprodukter i Skandinavien”.

Medlemmer af den naturlige og økologiske branche, der er interesseret i at stemme, bedes beskrive, hvorfor disse personer fortjener at komme på listen, og kan indsende mere end en nominering via online-formen på www.naturalproductsscandinavia.com/whos-who-in-green-beauty-scandinavia. Firmadetaljer skal oplyses for at bekræfte relevant faglig profession. Sidste chance for at modtage nomineringer er den 30. september 2018.

Kontakt venligst sales manager Melina Viking på 01273 645141 (mviking@divcom.co.uk), eller gå til www.naturalproductsscandinavia.com for yderligere information om optagelse på listen Who’s Who in Green Beauty Scandinavia.

Presseforespørgsler og anmodning om pressekort:

Anmod venligst om presseakkreditering her: www.eventdata.co.uk/Forms/Default.aspx?FormRef=NPSB8Press
Sharna Waid, PR Manager
Tel: +44 (0)1273 645144
E-mail: swaid@divcom.co.uk
Hjemmeside: www.divcom.co.uk
Twitter: www.twitter.com/DiversifiedUK

Har du spørgsmål som udstiller, bedes du henvende dig til:

Fiona Allen, Event Director
Tel.: +44 (0)1273 645124
E-mail: fallen@divcom.co.uk
Hjemmeside: www.naturalproductsscandinavia.com
Twitter: www.twitter.com/NPScandinavia
Facebook: www.facebook.com/NaturalProductsScandinavia
LinkedIn: www.linkedin.com/groups/4499812

Kontor i Skandinavien:

Lars Larsson, Nordic Manager
Nordenskiöldsgatan 13, S - 211 19 Malmø, Sverige
Tel.: +46 702 661170
E-mail: llarsson@divcom.co.uk

• Skønhed

• natural products scandinavia
  • økologiske produkter
  • skønhedsbrands
  • danish pr

Bemærk:

Logo: www.naturalproductsscandinavia.com/wp-content/uploads/2018/08/whowho-green-1.jpg.

I 2017 var Natural Products Scandinavia og Nordic Organic Food Fair nomineret til Best International Tradeshow over 2.000 m² ved den britiske prisuddeling Association of Event Organisers’ annual Excellence Awards. Fagmessen var også finalist i kategorien Best International Launch ved Storbritanniens Exhibition News Awards I 2014.

Diversified Communications UK (Diversified UK) er et hurtigt voksende eventbureau og forlag med base i Brighton, Peterborough, Nailsworth og London. Diversified UK’s portefølje inkluderer Natural & Organic Products Europe, GO! Organic Festival (ny fra 2018), Natural Products Scandinavia & Nordic Organic Food Fair i Malmø i Sverige, Natural Products News, Natural Products Global;Natural & Organic Awards, Casual Dining, Casual Dining Restaurant & Pub Awards; lunch!, Commercial Kitchen, British Tourism & Travel Show, SITS – The Service Desk & IT Support Show, Accountex, Accountex Summit North, GEO Business, Ocean Business, MARELEC Marine Electromagnetics conference, Euro Bus Expo; Coach & Bus UK; and London Design Fair. For yderligere information, se: www.divcom.co.uk.

Diversified UK er en del af Diversified Communications, en førende international medievirksomhed med en portefølje af udstillinger og konferencer, online communities og digitale og printede publikationer. Som producenter af disse markedsførende produkter forbinder, uddanner og styrker Diversified Communications forretningssamarbejder i over 14 brancher, herunder: føde- og drikkevarer, naturlige og økologiske produkter, business management og teknologi. Diversified Communications blev stiftet i 1949 og har hovedkontor i Portland, Maine, USA med divisioner i hele verden og er et privatejet familiefirma i tredje generation. For yderligere information, se: www.divcom.com.