Bordpynten til konfirmationen skal være personlig

Der findes i dag et utal af forskellige former for bordpynt til konfirmationen. Dermed er det nemt for dig at skabe et unikt og personligt udtryk. Det er for eksempel ved at inddrage konfirmandens interesser og yndlingsfarver.

Du har i dag rigtig mange muligheder for at pynte bordet til konfirmationen. Det skyldes, at det er blevet mere og mere populært at style bordet, så det er så personligt som muligt. Det kan for eksempel være med et tema eller med konfirmandens yndlingsfarver.

Derfor er det selvfølgelig også vigtigt, at konfirmanden er inde over, hvordan bordet skal pyntes. Det er jo hans eller hendes store dag, og det er jo derfor i sidste ende kun dem, der kan sige, hvordan bordet vil være mest i deres ånd.

Unikke detaljer er in

Den personlige stil betyder også, at du kan finde mange unikke løsninger til konfirmationen. Du behøver altså ikke selv at være kreativ i forhold til de enkelte dele, kun i forhold til hvordan de skal sættes sammen. Det er en stor fordel for dig, at du ikke selv skal til at finde ud af, hvordan du skal skabe de unikke løsninger: de findes allerede.

De mange unikke muligheder med et uendeligt antal løsninger i forhold til bordkortholdere, servietter, duge og bordkonfetti betyder, at der ikke længere er to konfirmationsborde, der kommer til at se ens ud.

Ny teknologi er en del af bordpynten

I forhold til bordpynten til konfirmationen er det også tydeligt, at moderne teknologi er blevet en del af pynten. For eksempel er det muligt at få små model iPhones som bordpynt. Hvis det er en konfirmand, der er vild med sin mobil, er det derfor oplagt at lægge på bordet.

Der findes altså virkelig mange forskellige former for pynt til konfirmationsbordet. Derfor vil I nemt kunne skabe den helt rette stemning til den kommende konfirmation.