Ecooking lancerer 2 nye masker og en dagcreme

Ecooking hudplejeserier er lavet udefra de bedste ingredienser fra selve naturen. Det er luksuriøse produkter, som giver næring til huden, og som gør at huden forbliver smuk og ung. Dette gælder også for de tre nye linjer. Ecooking Lermaske, Ecooking Peel Maske og Ecooking dagcreme. Selve Brandet er opbygget af Tina Søgaard, som startede virksomheden i 2014, efter en skilsmisse, hvor skilsmissen havde sat sine spor på huden.

Læs herunder nærmere omkring de lancerede produkter, og hvad de kan gøre for ens hud, og hele historien omkring hvordan Tinas skilsmisse har hjulpet mange kvinder i Danmark.

EcookingTina arbejdede på det tidspunkt i sin egen virksomhed, som producerede personlig pleje for mange forskellige brands. Det gjorde at hun havde alt verdens former for råvare tilgængelig i sit laboratorium til at udvikle sine egne personlige plejeprodukter. Udover at hun havde alle råvarerne tilgængelig, så havde hun også hele viden bag omkring, hvad der virker, og hvad der ikke virker, samt hvordan de forskellige ingredienser påvirker huden hver især. Det gjorde så at hun håndplukkede ingredienserne, som er de bedste til de forskellige cremer, serumer og olier i hendes eget køkken derhjemme i privaten. Det kom der hurtigt resultater ud af som venner og familie fandt ud af, og efterspurgte i højere og højere grad. Den øgede efterspørgslen resulterede i, at Tina startede ud med en mindre produktion hjemme i privaten. Det gjorde at hun startede ud med, at lave 7 forskellige cremer som var specielt lavet til hendes hud og hendes problemer. Dernæst besøgte Tina flere kosmetologer og butikker for at undersøge markedet. Det resulterede i, at butikkerne ønskede hendes produkter, og dernæst blev brandet skabt og de første produkter kom på hylderne i 2015.

Ecooking Dagcreme

Dagcremen skal hjælpe med, at forebygge alders tegn og reducere antallet af linjer og rynker i huden. Cremen giver samtidig en udglattende effekt for huden. Derfor er det en god dagcreme, hvis man vil undgå rynker og få en udglat hud. Dertil tilføjer cremen fugt til huden og denne creme er fuldstændig vegansk da den er lavet på hvedeekstrakt, solsikkeolie og sheasmør

Ecooking Peel Maske

Peel masken indeholder mange aktive ingredienser, som sikre dig den bedste behandling, da selve formålet med masken er at styrke huden og genopretter en opstrammet og gal hud. Det er en peel maske, som er bygget på 100 % veganske produkter og, som giver en opstrammet hud helt uden parfumer. Og en creme med mælkesyre og AHAsyre.

Ecooking Lermaske

Lermasken er specielt udviklet med et bestemt indhold af Iris eksakt, zinsalt og A-vitamin. Der sammen giver et opfriskende og rensende hus. Det er en maske, som er lavet på udelukkende veganske ingredienser. Det er til og med en maske, der har effekt som reducerer ujævnheder, samt minimere antallet af porer, som giver effekten af rensning og opfriskning.

Når du skal pleje din hud, så er det vigtigt, at du har de rigtige cremer og masker, men det er også vigtigt at du bruger dem på den rigtige måde. Derfor skal du gennem gå to steps når du plejer din hud. Den første er at du skal rense din hud. Ved at rense din hud får du en meget flottere hud, da hudprodukter ikke har den samme effekt, hvis du ikke har renset din hud. Det betyder at du skal rense din hud, lige gyldigt hvilken hudtype du har, så skal du rense den to gange om dagen, både om morgen og om aftenen.

• ecooking
  • hudpleje