PeopleNet.dk: "En fællesplatformen for alle kollegaerne, der styrker kommunikationen"

PeopleNet Academy Danmarks er førende SharePoint og Microsoft Office kursusleverandører. De har i årenes løb uddannet flere end 60.000 kursister i Microsofts produkter og afholdt langt over 10.000 kurser.

De rådgiver om og uddanner alle typer medarbejdere både på strategisk niveau og i praktisk anvendelse af Office 365, SharePoint og Microsoft Office. PeopleNet har med succes stået for udvikling, indførelse og organisatorisk forankring hos en lang række organisationer og virksomheder.

Kommunikation er vejen til et godt samarbejde

Kommunikation er blandt en af de vigtigste elementer, når man som virksomhed ikke altid sidder sammen på samme kontor, hver dag. Der er mange informationer at holde styr på og kollegaerne sidder som regel med hver sine arbejdsopgaver, forskellige steder i landet eller i verden. Derfor er det vigtigt at finde en fælles kommunikationsløsning for hele virksomheden.

En kommunikationsløsning forbinder og effektiviserer alle medarbejdere, partnere og sommetider også kunderne. Med en kommunikationsløsning, bliver samarbejdet mellem alle parter meget nemmere og samtidig også systematiseret. Læs nedenfor om en kommunikationsløsning fra PeopleNet.dk der fungerer og som vil gøre dagligdagen mere struktureret.

Hvem er PeopleNet?

PeopleNet er Danmarks førende Sharepoint og Microsoft Office kursusleverandører. Du kan komme på kursus både som privatperson eller som erhvervsdrivende. PeopleNet har mange års erfaring og har uddannet over 60.000 kursister, og derudover afholdt over 10.000 kurser. Deres ansatte er eksperter inden for området og de har stor succes med udvikling, indførelse og organisatorisk forandring hos mange forskellige virksomheder og organisationer.

Udover deres mange kurser kan man også igennem dem få en kommunikationsløsning for hele virksomheden og samtidig få et kursus i hvordan det fungerer, så man får den bedste opstart med kommunikationsplatformen, som overhoved muligt. Det skal fungere fra start af, så folk ikke giver op på det og går tilbage til den gammeldags metode.

Hvad kan de hjælpe dig med?

Har du ingen kommunikationsplatform på din arbejdsplads, så kan Peoplenet.dk hjælpe dig med at få din fremtidige kommunikationsplatform. De tilbyder en kommunikationsløsning også kaldet et intranet, som er super populært og meget velfungerende. Løsningen kaldes 365 Connect og skaber de mest optimale rammer for dig og dine kollegaer. Det giver en mere værdiskabende kommunikation blandt virksomhedens ansatte, samt giver det bedre samarbejde, vidensdeling og engagement.

Vælger du at skifte til denne løsning, kan man bestille en pakkeløsning, hvis der er brug for flere kurser i nogle af Office eller Microsoft programmerne. En pakkeløsning gør det også billigere for dig og din virksomhed, og dine medarbejdere kan få styrket deres kompetencer ingen for de valgte områder.

Har du brug for at vide mere omkring dine muligheder, så kan du kontakte dem via telefon eller du kan skrive din oplysninger til dem, så kontakter de dig. Derudover kan du også booke en demo af deres kommunikationsløsning og få fornemmelsen af, hvordan den fungerer. Derudover kan du også læse mere om programmets funktioner, teknologien og dens brugervenlighed på deres hjemmeside. Læs mere på Peoplenet.dk

• struktur
  • fællesplatform