UrKompagniet: dette er vores mest populærere

De mest populære ure er både de flashy guldure med sten og wow-faktor, og de mere klassiske ure, der udstråler kvalitet og proffesionalisme. Der er hos UrKompagniet mange forskellige populære urmodeller, både klassiske og moderne - noget for alles smag. Hvis det er svært at vælge det helt rigtige ur, så er der hjælp at hente i UrKompagniets kundeservice. Her sidder de altid klar til at hjælpe med at finde præcis dét ur, der passer til dig. Du kan starte jagten med at kigge på kategorien ”Mest populære ure” og derefter dykke dybere ned i ur-universet.

Over 5000 ure - også ét til dig

UrKompaniet får jævnligt nye varer ind i deres sortiment. De huser med mange kendte brands såsom Hugo Boss, Daniel Wellington og Armani. Urkompagniet har rigtig mange forskellige ure, de har løbende over 5000 ure. De har de gjort det lettere for kunden at finde drømme uret, ved at opdele siden med kategorier såsom ”Nyheder” og ”Bestsellers”. Det giver brugeren et hurtigt overblik over, hvad der er af nye varer og hvilke ure, der bliver solgt flest af. På den måde kan kunden hurtigt finde drømmeuret gennem disse kategorier, eller de kan vælge at filtrer de over 5000 ure på mærker, farve glas osv. Kunden har også mulighed for at filtrere, hvis der ledes efter en bestemt model eller et ur i en bestemt farve.

G-shock den solide klassiker

Hos UrKompagniet har de et bredt udvalg af moderne ure, som passer ind i tiden, og ure, der aldrig går af mode. I kategorien "mest populære ure" hos UrKompagniet finder man klassikere som Casio’s G-shock. Det japanske firma Casio, udarbejdede for 30 år siden modellen G-shock. Modellen er kendt for at være en af de ure, som kan klare allermest. En gruppe af ingeniør fra Casio designede uret, til at modstå centrifugalkraft, tyngdekraft og vandtryk. Hvilket har gjort modellen G-shock til et revolutionerende ur. Uret er et meget holdbart ur og med et meget karakteristisk design, da urskiven er kantet, i stedet for den traditionelle runde urskive. Mange ure i 80’erne gik hurtigt i stykker, hvis det faldt på jorden. G-shock modellen kunne klare langt det meste, og derfor var det et ur, som blev brugt af mange sportsudøvere, skatere og surfere. G-shock modellen er derfor kendetegnet ved en model, som ingen begrænsninger og er synonym med at rykke grænser.

I 1980’erne da Casio ville udvikle et ur, der kunne tåle at gå i stykker, tog det dem mange test. De testede og testede i flere år uden held, med at udvikle et ur der ikke kunne gå i stykker. Til sidst fandt de en funktion, som måske kunne hjælpe. De udviklede et ur med et hult design, hvor urværkets dele blev ophængt på en måde, så de nærmest flød. Efter 200 protyper og optimeringen af uret fik Casio i 1983 udviklet det første G-shock ur. Det er et ur, der har fået flere funktioner integreret med tiden, og der i dag flere der bruger uret til dykning og snorkling.

G-shock uret blev et populært ur i 1980’erne og i 1990’erne grundet det ikoniske ydre og det topsolide indre urværk. Det ikoniske ur er siden 1980’erne blevet set på mange kendte mennesker rundt omkring i verden alt fra Justin Bieber, Kanye West og George Clooney. Det Ikoniske ur er stadig meget populært, og kan findes i blandt UrKompagniets mest populære ure.

• dameur
  • herreur
  • armbåndsure
  • ure

UrKompagniet.dk åbnede officielt sine døre i foråret 2011. Målet har fra første færd været at give danskerne mulighed for at købe kvalitetsure til attraktive priser og samtidig tilbyde en shopping-oplevelse på internettet, der er ligetil og med tryghed for kunden i højsædet

Hvem er Ur Kompagniet?

Holdet bag UrKompagniet.dk består af det danske firma Reverie ApS (CVR: 33260954). Firmaet er CVR registreret i Danmark. Vi er således underlagt dansk lovgivning og dermed også købelovens forpligtelser, hvormed du er sikret maksimalt som forbruger. Andre netbutikker med salg af ure til danskere, er IKKE altid danske virksomheder, og det kan give problemer i forhold til returret og reklamationer.