​Årets julekonfekt!

Årets julekonfekt!

Mød årets nyheder og de uundværlige klassikere fra Odense Marcipan

Den hæderkronede klassiske marcipan fra Odense har i en stor undersøgelse sidste jul fået stemplet bedst i test af TÆNK, og det kan man godt forstå, for den klassiske marcipan er indbegrebet af jul i de fleste danske hjem. Samtidig sørger Odense Marcipan for nougat med et højt indhold af nødder, det fineste dekorationsstøv og velsmagende marcipan-varianter tilsat smag:

BEDST I TEST: ODENSE Original Marcipan

Danskernes foretrukne marcipan. Den velkendte kvalitet med 63% mandler kommer i en praktisk forpakning. Original ODENSE Marcipan indeholder ikke konserveringsmiddel. Original ODENSE Marcipan har mange anvendelsesmuligheder, lige fra konfekt til brug i desserter og bagværk - eller den kan spises som den er. Kåret 2016 som Bedst i Test af Forbrugerrådet TÆNK.

375 g., vejledende udsalgspris 64,95 kr

ODENSE Nougat

Lækker at kombinere med marcipan og chokolade til konfekt eller i kager og desserter. ODENSE Nougat er i den velkendte ODENSE-kvalitet, som i generationer har givet skøn smag af hasselnødder til konfekt, desserter og kager. Har en rig smag på hasselnødder og en sødme, perfekt til bl.a. julekonfekten.

150 g., vejledende udsalgspris 24,95 kr.

ODENSE Nougat Ekstra Nødder

En ekstra lækker nougat i velkendt ODENSE-kvalitet. Den indeholder 45% hasselnødder, som er ekstra ristede og giver en dejlig cremet nøddesmag. Perfekt til konfekt og desserter.

100 g., vejledende udsalgspris 24,95 kr.

ODENSE Lakridsmarcipan

En færdigblandet lakridsmarcipan som giver den helt rigtige smag af lakrids til din konfekt. Lakridsmarcipan indeholder 47% mandler og giver et væld af muligheder for at være kreativ i køkkenet, når du elsker smagen af lakrids.

200 g., vejledende udsalgspris 28,95 kr.

NYHED ODENSE Marcipan Cappuccino & Karamel

En færdigblandet marcipan med skøn smag af cappuccino og karamel. Den kan sagtens nydes direkte fra pakken. Marcipanen har et højt indhold mandelindhold på 50 % mandler.

150 g., vejledende udsalgspris 28,95 kr.

NYHED ODENSE Marcipan Jordbær & Champagne

En herlig marcipan med en dejlig frugtig smag af jordbær og champagne. Marcipanens friske smag er perfekt til dig, der ønsker at udfordre julens smage lidt, eller som gerne vil gøre nytåret ekstra sødt.

150 g., vejledende udsalgspris 28,95 kr.

NYHED ODENSE Rosa Støv

Rosa støv er udvundet af naturlige mineraler, og har ingen tilsat smag. ODENSE Rosastøv passer derfor til alle slags kager og konfekt, og giver et super flot resultat.

Anvend evt. en pensel når du skal dekorere dine kager og konfekt, så du nemt kan dosere den ønskede mængde og samtidig kan du ”male” en flot skinnende effekt frem på f.eks. chokolade.

5 g. vejledende udsalgspris 34,95 kr.

NYHED ODENSE Bronzestøv

Bronzestøv er udvundet af naturlig mineraler, og har ingen tilsat smag. ODENSE Bronzestøv passer derfor til alle slags kager og konfekt, og giver et super flot resultat.

5 g. vejledende udsalgspris 34,95 kr.

Odense Marcipan forhandles i de fleste velassorterede supermarkeder og på odense-marcipan.dk

Følg Odense Marcipan og få masser af inspiration:

Facebook.com/odense.marcipan

Instagram: @odensemarcipan

YouTube: ODENSE

For mere info, packshots mv. Kontakt nanna@lahme.dk eller annesophie@lahme.dk

• marcipan
  • julekonfekt
  • dessert
  • nougat
  • chokolade

Odense Marcipan er verdens førende producent af marcipan og marcipanrelaterede produkter. Firmaet er repræsenteret på alle markeder, hvor marcipan anvendes, og ODENSE er det største mærke i de skandinaviske lande. ODENSE produkterne er repræsenteret på bageri, food service og dagligvaremarkedet, og produkterne bliver i stort omfang anvendt i nydelsesmiddelindustrien af mange førende kage -og konfektureproducenter.

Gitte Elkær Bruun

Pressekontakt Marketingschef +45 63117200