Det perfekte match til CoBots

Det perfekte match til CoBots

Med Covals Vacuum Gripper Serie CVGC reducerer du vægtbelastningen og øger cyklushastigheden på din CoBot (Kollaborative robot). En kompakt Vacuum Gripper i kulfiber, som er bygget til tre standarddimensioner og kan tilsluttes direkte til din Cobots ISO-forbindelse.

Med en kompakt konstruktionsdimension, kulstoffiberbygningsmateriale og plastiske ejektorblokke holdes vægten lav, hvilket reducerer belastningen på robotarmen, når du løfter en genstand.

CVGC-griberen er udstyret med en 3D-printet ejektorblok, der er direkte monteret på griberen og indeholder Covals in-line ejektorserie CVPC, som tillader et direkte svar i applikationen.

Vacuum Gripper Serie CVGC fås i tre standardmål:

• 150x150 mm,
  • 240x120 mm
  • 320x160 mm

Vakuum gripper Serie CVGC leveres desuden med en skumgummiplade til håndtering af karton, plast, metalplade og træ. Adapterpladen til robotforbindelsen er bygget i overensstemmelse med ISO 9409-1 og er udviklet i tre varianter, der kan tilsluttes nedenstående liste med producenter af industrielle robotter.

3 Varianter:

• A31 - ISO 9409-1-31.5-4-M5
  • A50 - ISO 9409-1-50-4-M6
  • A63 - ISO 9409-1-63-4-M6

Passer til følgende typer af CoBots (Kollaborative robotter):

• Fanuc CR-4, CR-7, CR-7 A / L, CR-14 A / L
  • Universal Robots UR3, UR5, UR10 e-Series
  • Omron / Techman TM5, TM12, TM14
  • Doosan Robotics M0609, M1509, M1013, M0617
  • Yaskawa HC10

Tags

Vi markedsfører komponenter til industriautomation og tilbyder et produktsortiment som er unikt i både bredde og dybde. Dette giver mulighed kunden unik mulighed for at samle sine indkøb fra én leverandør. Vores mission er at finde de bedste og mest omkostningseffektive løsninger i samarbejde med producenter og kunder.