Skræddersy dit sikkerhedssystem med sikkerheds-PLC fra SSP

Normale sikkerhedsløsninger er ofte opbygget som værende komplekse og ufleksible systemer. Men med sikkerheds-PLC Safety Simplifier fra SSP kan vi tilbyde en fleksibel og brugervenlig løsning, som yderligere kan etableres trådløst.

Safety Simplifier er både en sikkerheds-PLC og en enhed for trykknapper, såsom nødstop, reset, start/stop, indikering, lås/lås op m.m. Med Safety Simplifier bygger du ganske enkelt dit komplette sikkerhedssystem, nøjagtigt hvor du behøver det. Det kan f.eks være ved en indgang, skydeport, sikkerhedsgitter eller sluse.

Safety Simplifier kommunikerer trådløst i et netværk med op til 16 enheder. Netværket har indbygget repetér funktion, som bevirker at alle enheder videresender sikkerhedsdata. Dette har den fordel, at alle enheder ikke behøver at være i direkte i forbindelse med hinanden for at kunne kommunikere.

• Kemikalieindustrien

• trådløs
  • sikkerhedsplc
  • sikkerhed
  • maskine
  • industri

OEM Automatic Klitsø markedsfører komponenter til industriautomation og tilbyder et produktsortiment som er unikt i både bredde og dybde. Dette giver mulighed kunden unik mulighed for at samle sine indkøb fra én leverandør. Vores mission er at finde de bedste og mest omkostningseffektive løsninger i samarbejde med producenter og kunder.

Allan Hansen

Produktchef Maskine 48106481