Ny Oras distriktsansvarlig på Midt- og Sydsjælland

Oras Armatur A/S intensiverer salgsindsatsen på Midt- og Sydsjælland. Det sker med ansættelse af distriktsansvarlig Anne Lendal Frederiksen.

- Oras er markedsleder indenfor berøringsfri armaturer, der sparer både på vand og energi. Dermed er det et produkt, der matcher den generelle miljømæssige og økonomiske bevidsthed hos kunderne og de mange lovmæssige krav i forhold til miljøbevidsthed, som der givet vil blive endnu flere af i fremtiden, siger Anne Lendal Frederiksen.

Hun kommer til Oras Armatur A/S fra en stilling som ekstern salgskonsulent hos Sanistål A/S. Desuden har Anne Lendal Frederiksen en bred erfaring indenfor VVS branchen med sine mange år i grossistleddet.

- Hovedvægten af mine kunder hos Oras Armatur A/S bliver i installatør- og grossistleddet, som jeg har et bredt kendskab til - ikke mindst i dens betingelser. Det er en både udfordrende og spændende branche, siger Anne Lendal Frederiksen.

Distriktsmæssigt får Anne Lendal Frederiksen hos Oras Armatur A/S ansvaret for salget på Midt- og Sydsjælland.

• ansættelse

• Sjælland