Ny Key Account Manager hos Oras Armatur A/S

Oras Armatur A/S intensiverer salgsindsatsen i landet. Det sker med ansættelse af Key Account Manager Lars Haven.

- Oras er markedsleder indenfor berøringsfri armaturer, der sparer både på vand og energi. Dermed er det et produkt, der matcher den generelle miljømæssige og økonomiske bevidsthed hos kunderne og de mange lovmæssige krav i forhold til miljøbevidsthed, som der givet vil blive endnu flere af i fremtiden, siger Lars Haven.

-Netop nu er produkt port folioen under opdatering og fornyelse, så der vil fremover blive endnu flere Oras produkter der er interessante for forskellige målgrupper. Health & Care området er noget, som bliver rigtig interessant inden for kort tid – de skærpede krav til hygiejnen og brugervenligheden er noget vi vil have endnu mere fokus på i fremtiden, siger Lars Haven.

Han kommer til Oras Armatur A/S fra en stilling som Intern Projektchef hos Sanistål A/S. Desuden har Lars Haven en bred erfaring indenfor projektområdet i VVS branchen med sine mange år i grossistleddet.

- Hovedvægten af mine kunder hos Oras Armatur A/S bliver i installatør- og grossistleddet, som jeg har et indgående kendskab til. Det er en både udfordrende og spændende branche med mange muligheder, siger Lars Haven.

Lars Haven får ansvaret for projektsalget og for KAM kunder hos Oras Armatur A/S i hele Danmark.

Jesper Christoffersen

Pressekontakt Country Manager Ansvarlig for den daglige drift af virksomheden. 75957433