Leasing: Gør drømmebilen til virkelighed

Dette indhold er sponsoreret.

Drømmer du om en ny bil med masser af hestekræfter og en effektiv motor, kan leasing af bil være en fordelagtig løsning. Vi har taget et kig på nogle af grundene til, hvorfor leasing hos Scanleasing for mange er en økonomisk god beslutning, når det handler om at erhverve sig en ny bil.

Scanleasing

Siden 2008 har du kunne lease din bil gennem Scanleasing, og i dag er leasingselskabet et af Danmarks største privatejede selskaber. Scanleasing har mere end 11 års erfaring med flexleasing, hvorfor du kan forvente kompetent rådgivning allerede fra første møde. I tæt dialog med dig, hjælper Scanleasing med at finde frem til den helt rigtige bil og leasingform. Du behøver ikke på forhånd at vide alt om leasing af bil, for det gør Scanleasings eksperter nemlig allerede. Hvis du alligevel gerne vil kende til nogle af fordelene ved at lease fremfor at købe bil, så er de opstillet her.

Hvorfor du bør overveje at lease din næste bil

Forud for din beslutning om at erhverve dig en ny bil er det vigtigt, at du sætter dig ind i fordele og ulemper. Der er en række fordele ved leasing af bil hos Scanleasing, som du kan læse mere om i denne artikel. Vi gør opmærksom på, at leasingkontrakter kan være udformet forskelligt fra selskab til selskab. Disse fordele tager afsæt i Scanleasing og er dermed ikke nødvendigvis gældende for andre leasingselskaber:

• -Ingen kilometerberegning: Modsat mange andre leasingselskaber, er der ingen kilometerbegrænsning, når du leaser en bil hos Scanleasing. Du skal derfor ikke frygte at få dyre efterregninger, hvis du har kørt mange kilometer i bilen.
  • -Lavere førstegangsydelse: Når du leaser en bil, skal du betale et førstegangsbeløb og efterfølgende en fast månedlig ydelse. Førstegangsbeløbet på en leasingbil er ofte lavere end på en købt bil.

De fleste leasingkontrakter hos Scanleasing løber over et år. Efter endt leasingperiode kan du vælge at fortsætte med at lease den samme bil, ofte til en lavere ydelse, eller at skifte til en ny bil. Med andre ord giver leasing af bil i højere grad mulighed for at skifte bil, hvis dit behov skulle ændre sig. Som noget særligt tilbyder Scanleasing også sæsonleasing af en række af deres biler. Med sæsonleasing kan du skifte bil flere gange i løbet af året. Det er muligt, fordi kontrakten blot justeres alt efter, hvilken bil du leaser i den pågældende periode.

Leasing gjort let

Kom et skridt nærmere drømmebilen allerede i dag og book dit første møde med en bilekspert fra Scanleasing. Hos Scanleasing finder du et bredt udvalg af kvalitetsbiler i forskellige prisklasser. Kan du ikke finde din drømmebil blandt udvalget, henter de også gerne bilen hjem til dig. Scanleasing har gjort leasing af bil gennemskueligt og deres dygtige rådgivere står altid klar til at svare på dine spørgsmål. Leaser du din bil gennem Scanleasing er der ingen hokus-pokus eller kryptiske forklaringer, men i stedet kompetent og gennemsigtig rådgivning. Så kan du føle dig tryg i hele processen lige fra første samtale, til du drejer nøglen i din nye drømmebil. Lease din bil hos Scanleasing og gør drømme til virkelighed.