Polar A360 Bedst i test

I en netop offentliggjort test af forbrugerrådets blad Test, som udkommer den 21/1 til 75000 abonnenter er Polars aktivitetsmåler A360 kåret til "Bedst i Test" blandt 14 aktivitetsmålere fra blandt andet Garmin og Fitbit.

Tænks konklusion er :

"Overordnet set er Polar A360 dog en god og ikke mindst alsidig aktivitetsmåler med solid byggekvalitet, som især er oplagt til aktive personer, der vil have målt deres aktivitetsniveau. Den er ikke perfekt, men på mange områder gør det bedre end konkurrenterne"

• Livsstil, mode, fritid

Polar er førende inden for pulsmålere, aktivitetsmålere og træningscomputere. Polar har næsten 40 års erfaring og en succesrig baggrund inden for innovativt fysiologisk og sportsmedicinsk research. Derfor kan vi tilbyde en lang række produkter til alle konditionsniveauer, fx cykelcomputere, bærbare sportsprodukter og aktivitetsmålere, træningsapps og webtjenester. Vores prisvindende træningscomputere er de mest solgte på verdensplan via mere end 35.000 salgssteder. Polar er et familieejet firma med hovedkvarter tæt på Oulu i Finland og aktiviteter i mere end 80 lande, herunder det amerikanske hovedkvarter i Lake Success, NY. For yderligere information, besøg hjemmesiden polar.com.

Henrik Andersen

Pressekontakt Marketingschef Salgs - og Marketing ansvarlig +45 45410530