Uggerhøj biler har 7 afdelinger i det jyske

​Uggerhøj Biler er blandt jydernes favoritter

Det siges, at man i Jylland sætter pris på ”et godt tilbud”. Om det er mere sandt for jyderne end andre danskere vides ikke, men alle ønsker med sikkerhed at gøre den bedste handel muligt. Hos en af landets største bilforhandlere, Uggerhøj Biler, har de gjort den gode handel til en del af deres daglige arbejde. Uggerhøj Biler kan i år fejre hele 65-års jubilæum i branchen, og det har været en lang succeshistorie for virksomheden. Selv forklarer de, at de mange gode år er skabt af et gennemgående kundefokus:

Vi fokuserer på altid at kunne tilbyde et bredt udvalg af kendte bilmodeller i høj kvalitet – og vi lægger særlig vægt på altid at kunne tilbyde en god pris til vores kunder. Derfor består vores udvalg også af både nye biler samt nyere brugte biler, og vi kan således imødekomme enhver efterspørgsel, der skulle opstå.”

Denne tilgang til bilhandel har gjort Uggerhøj Biler til en af de absolut mest populære bilforhandlere af brugte biler i Danmark, og med deres syv afdelinger i Jylland er de særligt populære her.

Salg af nye og brugte biler med mere end 65 års erfaring

Historien for Uggerhøj Biler strækker sig helt tilbage til 1954, og de har således mere end 65 års erfaring med at finde den helt rette model til det specifikke kundebehov. Derfor er de også glade for at kunne tilbyde både nye biler samt bruge biler, der gør dem i stand til at kunne tilbyde biler i alle størrelser og i alle prisklasser. Som en del af deres brede aktiviteter i bilbranchen tilbyder de endvidere leasing som en attraktiv finansieringsmulighed.

Det er fortsat yderst vigtigt for Uggerhøj Biler at kunne tilbyde et tidssvarende og moderne udvalg af biler. Derfor er de altid på udkig efter relevante bilmærker til at udvide sortimentet, og de har for nyligt kunne præsentere et samarbejde med DS Automobiles, der tilfører en stor omgang moderne teknologi og fransk elegance til biludvalget.

Uggerhoej.dk er en af Danmarks førende bilforhandlere og har 7 afdelinger i Jylland, hvor de bla. sælger VW, Citroen, FIAT, Kia, Skoda, Seat, Peugeot og mere.

Uggerhøj Biler er stiftet i 1954 af Knud Uggerhøj, som startede ud med mærkerne Austin og VW, og den allerførste bil Knud Uggerhøj sælger i 1954 er en VW Bobbel. I dag er Sten Uggerhøj ved roret for virksoomheden, der har vokset sig til en af Danmarks største bilforhandlere med afdelinger i henholdsvis Frederikshavn, Hjørring, Brønderslev, Aalborg, Aarhus, Herning og Horsens.